fotowedstrijd ?

Heb je leuke ideeën voor het forum, meld het hier
Maaike

Bericht door Maaike »

Succes ermee. Ik ben benieuwd
Marieta
Erelid
Erelid
Berichten: 2583
Lid geworden op: 29 jul 2006 22:17
Locatie: Hengelo

Bericht door Marieta »

Ik denk er toch over om in het jaar 2009 een kalender te maken. We doen dan vanaf de komende maand, iedere maand een fotowedstrijd met een bepaald thema. De winnende foto van die maand krijgt dan sowieso een plek op deze kalender.
Vindt iedereen dit goed?
Sandra schreef: leuk idee :D
wat ook zou kunnen is de winnende foto of hond van de maand verwerken in de layout?
of hond van de maand in het zonnetje zetten met een intevieuw hond en baas?
en idd verschillende catagorieen, stout :lol: , slapen, grijze snoeten, de liefste, dale en auto.

wat ook zou kunnen is mooiste pup van 2008
mooiste teef
mooiste reu
mooiste senior
Dat zijn prima ideeen Sandra! Dat zijn leuke suggesties voor thema's.
Heeft iedereen nog meer suggesties voor thema's? Vermeld ze dan even onder deze topic, die kan ik dan mooi gebruiken voor de wedstrijd.
Kiz Marieta
[img]http://i120.photobucket.com/albums/o171/sallyairedale/forum%20psp/airedaleforum/banner.jpg[/img]
Marco

Bericht door Marco »

Marieta schreef:Ik denk er toch over om in het jaar 2009 een kalender te maken. We doen dan vanaf de komende maand, iedere maand een fotowedstrijd met een bepaald thema. De winnende foto van die maand krijgt dan sowieso een plek op deze kalender.
Vindt iedereen dit goed?
Sandra schreef: leuk idee :D
wat ook zou kunnen is de winnende foto of hond van de maand verwerken in de layout?
of hond van de maand in het zonnetje zetten met een intevieuw hond en baas?
en idd verschillende catagorieen, stout :lol: , slapen, grijze snoeten, de liefste, dale en auto.

wat ook zou kunnen is mooiste pup van 2008
mooiste teef
mooiste reu
mooiste senior
Dat zijn prima ideeen Sandra! Dat zijn leuke suggesties voor thema's.
Heeft iedereen nog meer suggesties voor thema's? Vermeld ze dan even onder deze topic, die kan ik dan mooi gebruiken voor de wedstrijd.
Het lijkt mij handiger om thema's te kiezen waar steeds iedereen aan kan mee doen. Dus niet gekoppeld aan reu/teef/pup. Het gaat ook niet om de mooiste hond, maar om de mooiste foto rond een thema.
Tineke

Bericht door Tineke »

Wat een leuk idee. Ik ben momenteel verslaafd aan mijn digitale fototoestel (wat een uitvinding).
En onze honden zijn een favoriet onderwerp. Ik heb tijdens onze vakantie vele foto's en filmpjes gemaakt.
Sandra

Bericht door Sandra »

Marco schreef:
Marieta schreef:Ik denk er toch over om in het jaar 2009 een kalender te maken. We doen dan vanaf de komende maand, iedere maand een fotowedstrijd met een bepaald thema. De winnende foto van die maand krijgt dan sowieso een plek op deze kalender.
Vindt iedereen dit goed?
Sandra schreef: leuk idee :D
wat ook zou kunnen is de winnende foto of hond van de maand verwerken in de layout?
of hond van de maand in het zonnetje zetten met een intevieuw hond en baas?
en idd verschillende catagorieen, stout :lol: , slapen, grijze snoeten, de liefste, dale en auto.

wat ook zou kunnen is mooiste pup van 2008
mooiste teef
mooiste reu
mooiste senior
Dat zijn prima ideeen Sandra! Dat zijn leuke suggesties voor thema's.
Heeft iedereen nog meer suggesties voor thema's? Vermeld ze dan even onder deze topic, die kan ik dan mooi gebruiken voor de wedstrijd.
Het lijkt mij handiger om thema's te kiezen waar steeds iedereen aan kan mee doen. Dus niet gekoppeld aan reu/teef/pup. Het gaat ook niet om de mooiste hond, maar om de mooiste foto rond een thema.
klopt die catagorieen waren meer bedoeld als dale van het jaar en dan een banner onder je berichten :wink:
de andere catagorieen die er staan waren idd voor gewone foto wedstrijden .
het stond een beetje door elkaar :oops:


leuk idee marieta 8) 8) 8)
Jade

Bericht door Jade »

Ik vind het allemaal erg leuk en sluit me ook bij Marco aan.
Enige nadeel is dat het nog zolang duurt eer het 2009 is :? :wink:
Maarja we moeten natuurlijk ook nog tijd hebben om foto's te maken !! Jippie, ik verheug me erop!
Marieta
Erelid
Erelid
Berichten: 2583
Lid geworden op: 29 jul 2006 22:17
Locatie: Hengelo

Bericht door Marieta »

Marco schreef: Het lijkt mij handiger om thema's te kiezen waar steeds iedereen aan kan mee doen. Dus niet gekoppeld aan reu/teef/pup. Het gaat ook niet om de mooiste hond, maar om de mooiste foto rond een thema.
Ik sluit me bij Marco aan. Ik vind het zelf niet leuk om hond van het jaar-verkiezeingen te gaan houden. Ik vind dat je daarmee de andere honden te kort doet. Ze zijn allemaal prachtig en lief.
Kiz Marieta
[img]http://i120.photobucket.com/albums/o171/sallyairedale/forum%20psp/airedaleforum/banner.jpg[/img]
Marco

Bericht door Marco »

Ik had het mijzelf niet eens gerealiseerd tot Jade erover begon.. maar 2009!? Kunnen we niet iets voor dit jaar verzinnen voor de fotowedstrijd? Misschien dan nu niet een kalender maar toch een manier om ingestuurde foto's en en winnaar in het zonnetje te zetten? De beste komen dan in de kalender van begin 2009? Je moet immers in 2009 wel al materiaal hebben voor de kalender. wink:
Sandra

Bericht door Sandra »

Marco schreef:Ik had het mijzelf niet eens gerealiseerd tot Jade erover begon.. maar 2009!? Kunnen we niet iets voor dit jaar verzinnen voor de fotowedstrijd? Misschien dan nu niet een kalender maar toch een manier om ingestuurde foto's en en winnaar in het zonnetje te zetten? De beste komen dan in de kalender van begin 2009? Je moet immers in 2009 wel al materiaal hebben voor de kalender. wink:
ja precies,
nu al een foto wedstrijd en dan heb je al wat om te gebruiken voor de kalender, anders duurt het zo lang he :mrgreen:
Marieta
Erelid
Erelid
Berichten: 2583
Lid geworden op: 29 jul 2006 22:17
Locatie: Hengelo

Bericht door Marieta »

Fotowedstrijd begint begin februari. Winnende foto komt dan in de kalender.
Verder sta ik nog open voor suggesties.
Kiz Marieta
[img]http://i120.photobucket.com/albums/o171/sallyairedale/forum%20psp/airedaleforum/banner.jpg[/img]
Jade

Bericht door Jade »

Ik ben ook benieuwd... Het thema zal dan wel carnaval zijn? Of doen we geen thema?

Wat zal het een waardevolle kalender worden! Helemaal te gek!
Sandra

Bericht door Sandra »

ja ik ben ook heel benieuwd 8)


airedale terriers en foto's maken voor mij de ideale combinatie :lol:
Marieta
Erelid
Erelid
Berichten: 2583
Lid geworden op: 29 jul 2006 22:17
Locatie: Hengelo

Bericht door Marieta »

Ik maak er een nieuw forum voor aan. Daarin maak ik ook een topic voor de spelregels. Thema weet ik nog niet. Geen carnaval hoor, dat vind ik wat eentonig.
Kiz Marieta
[img]http://i120.photobucket.com/albums/o171/sallyairedale/forum%20psp/airedaleforum/banner.jpg[/img]
Jade

Bericht door Jade »

Marieta schreef: Geen carnaval hoor, dat vind ik wat eentonig.
:shock: :shock: Rossi in zijn clownspak.... eentoning?? :lol: :lol:

Nee hoor, geen probleem. We horen het wel dan...
Marieta
Erelid
Erelid
Berichten: 2583
Lid geworden op: 29 jul 2006 22:17
Locatie: Hengelo

Bericht door Marieta »

Met eentonig bedoel ik: dat thema hebben we ook al voor de lay-out van de maand. :D
Kiz Marieta
[img]http://i120.photobucket.com/albums/o171/sallyairedale/forum%20psp/airedaleforum/banner.jpg[/img]
Plaats reactie