fotowedstrijd ?

Heb je leuke ideeën voor het forum, meld het hier
Sandra

fotowedstrijd ?

Bericht door Sandra »

is het misschien leuk om zo af en toe een fotowedstrijd te houden ?
je zou thema's kunnen doen net zoals met de layout.
of catagorieen, pups, jongenhonden, volwassen dales, senioren.


het is zomaar een idee :D
of dale van de maand of het baasje achter de dale.
maar niet iedereen wil met zijn foto op het net, maar zou je ook onder gesloten menu kunnen doen net als herdenkingsweide dat alleen leden het kunnen zien.
Jade

Bericht door Jade »

Leuk idee!!
marie-josé
Jonge hond
Jonge hond
Berichten: 203
Lid geworden op: 08 dec 2006 01:15
Locatie: brabant
Contacteer:

Bericht door marie-josé »

ik ben helemaal voor dit idee (en de verschillende opties) :lol:
Groeten,
Marie-José
Sandra

Bericht door Sandra »

:lol: dank je :D
Maaike

Bericht door Maaike »

Ja leuk idee. Op een ander forum kiezen ze elke maand "de hond van de maand". Elke maand is er dan wel een thema waar de foto mee te maken moet hebben. Net als hier bij de lay-out van de maand.
Marieta
Erelid
Erelid
Berichten: 2583
Lid geworden op: 29 jul 2006 22:17
Locatie: Hengelo

Bericht door Marieta »

Leuk idee Sandra! Heb je misschien ook nog suggesties over wat er gebeurd met de winnende foto? Laat maar weten dan zal ik er eens op broeden.
Kiz Marieta
[img]http://i120.photobucket.com/albums/o171/sallyairedale/forum%20psp/airedaleforum/banner.jpg[/img]
Gebruikersavatar
Esther
Beheerder
Berichten: 4383
Lid geworden op: 28 sep 2006 23:52
Mijn hond heet: Benthor*, Iarik*, Mukkie* en Nirko
Locatie: Deventer

Bericht door Esther »

Wat een leuk idee :D

Het lijkt me leuk om categorieen te kiezen waar iedereen aan mee kan doen. Dus bijv. Airedale in combinatie met sneeuw/herfst/water/vakantie/silhouet/actie etc
Afbeelding
Marco

Bericht door Marco »

Leuk. Ik doe mee. Wel jammer dat het natuurlijk nauwelijks een afmeting mag hebben dus publicatie op de site lijkt mij niet echt optimaal om de winnaar in het zonnetje te zetten.
Laatst gewijzigd door Marco op 11 jan 2008 21:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Esther
Beheerder
Berichten: 4383
Lid geworden op: 28 sep 2006 23:52
Mijn hond heet: Benthor*, Iarik*, Mukkie* en Nirko
Locatie: Deventer

Bericht door Esther »

Misschien kan de winnende foto verwerkt worden in de verjaardagskalender van 2009 :?:
Afbeelding
Jade

Bericht door Jade »

Goed idee Esther!!
Sandra

Bericht door Sandra »

Esther schreef:Misschien kan de winnende foto verwerkt worden in de verjaardagskalender van 2009 :?:
leuk idee :D
wat ook zou kunnen is de winnende foto of hond van de maand verwerken in de layout?
of hond van de maand in het zonnetje zetten met een intevieuw hond en baas?
en idd verschillende catagorieen, stout :lol: , slapen, grijze snoeten, de liefste, dale en auto.

wat ook zou kunnen is mooiste pup van 2008
mooiste teef
mooiste reu
mooiste senior

de winnaars zouden bevoorbeeld een heel jaar lang een mooie banner onder hun bericht krijgen met mooiste byvoorbeeld pup 2008 gemaakt door forumleden die dit kunnen en graag willen?
Sandra

Bericht door Sandra »

Marieta schreef:Leuk idee Sandra! Heb je misschien ook nog suggesties over wat er gebeurd met de winnende foto? Laat maar weten dan zal ik er eens op broeden.
kan je hier wat mee marieta?
Gebruikersavatar
Esther
Beheerder
Berichten: 4383
Lid geworden op: 28 sep 2006 23:52
Mijn hond heet: Benthor*, Iarik*, Mukkie* en Nirko
Locatie: Deventer

Bericht door Esther »

Sandra schreef: de winnaars zouden bevoorbeeld een heel jaar lang een mooie banner onder hun bericht krijgen met mooiste byvoorbeeld pup 2008 gemaakt door forumleden die dit kunnen en graag willen?
Dat is ook een leuk idee!
Afbeelding
Maaike

Bericht door Maaike »

Je kan ook bij de maandelijkse winnaar een maand lang een logo/ banner met de tekst "hond van de Maand".onder zijn berichten plaatsen. Dit werkt dan als een soort wissel trofee. De volgende maand krijgt de volgende winnaar dat logo. Op die manier hoef je er maar eentje te maken.

Aan het eind van het jaar zou je dan een "hond van de maand" gallerij kunnen maken van alle winnaars van dat jaar.
Marieta
Erelid
Erelid
Berichten: 2583
Lid geworden op: 29 jul 2006 22:17
Locatie: Hengelo

Bericht door Marieta »

Ik broed er nog even op door. Ik zal het zo snel mogelijk laten weten.
Kiz Marieta
[img]http://i120.photobucket.com/albums/o171/sallyairedale/forum%20psp/airedaleforum/banner.jpg[/img]
Plaats reactie