Raadsel opgelost

Vragen over de gezondheid
Plaats reactie
Helene
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3330
Lid geworden op: 10 jul 2008 12:24

Raadsel opgelost

Bericht door Helene »

Een week geleden was Escher naar de waterkant gerend omdat er een vreemde hond aan het zwemmen was ,Escher moet zich dan altijd laten zien en horen. Toen hij weer terug kwam stond hij daarna te beven en te trillen met zijn achterpoten ,hij wilde gaan liggen maar dat lukte niet , op de andere kant liggen lukte ook niet ,hij was heel zielig en keek ons maar aan. We besloten omdat het zaterdagmorgen was toch maar naar de dierenarts te gaan. We wilden het weekend niet op die manier laten ingaan. Hij is wel 11jaar he .Escher is goed onderzocht maar er werd niets gevonden en hij piepte niet bij alle aanrakingen van de dokter. Toch denk ik dat hij pijn heeft en daar ga ik hem voor behandelen, zei hij. Escher kreeg een injectie en pijnstillers. Aan het eind van de middag knapte hij op. Wat zou dat nu toch geweest zijn? Inmiddels weten we het. We hebben onze speciale trimsalon weer geopend en zijn al 3dagen bezig. Vandaag waren de ""zijbouten "" aan de beurt en daar ontdekte wij achter al dat haar een grote zachte bult met een klein korstje erop. Wij hebben een tuin met niveauverschillen in de vorm van trapjes en stapelmuurtjes en wij denken nu dat hij bij het snel naar beneden rennen in volle vaart met zijn dijbeen tegen zo'n muurtje is gelopen. Het gaat gelukkig weer goed , met het trimmen ook. Morgen krijgt hij een rustdag en woensdag maken we zijn kapsel af. Ik zal dan een foto plaatsen groet Hélène
Bor
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3298
Lid geworden op: 16 jan 2009 14:04
Locatie: Warnsveld

Re: Raadsel opgelost

Bericht door Bor »

Gelukkig is het euvel gevonden... tja, vertellen dat ze rustiger aan zouden moeten doen, heeft niet zoveel zin bij onze doerakken, hè?! Luisteren doen ze toch niet :mrgreen:
groetjes Esther
Afbeelding
FENNA
Jonge hond
Jonge hond
Berichten: 452
Lid geworden op: 03 okt 2017 14:27
Mijn hond heet: FENNA
Locatie: Beerzel (Putte)

Re: Raadsel opgelost

Bericht door FENNA »

Gelukkig zijn het niet zo'n flauwe honden en zijn de pijntjes vlug vergeten
Bor
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3298
Lid geworden op: 16 jan 2009 14:04
Locatie: Warnsveld

Re: Raadsel opgelost

Bericht door Bor »

FENNA schreef:Gelukkig zijn het niet zo'n flauwe honden en zijn de pijntjes vlug vergeten
Sterker nog: ik zou graag willen dat het een ietsje "flauwere" honden zouden zijn. Ook hier kom je er vaak pas later achter dat ze wel echt pijn gehad moeten hebben, als je wonden ontdekt, of verdikkingen etc. Ietsje eerder aan de bel trekken zou ik ze gunnen... maar het zijn enorme bikkels idd.
groetjes Esther
Afbeelding
Gebruikersavatar
Esther
Beheerder
Berichten: 4383
Lid geworden op: 28 sep 2006 23:52
Mijn hond heet: Benthor*, Iarik*, Mukkie* en Nirko
Locatie: Deventer

Re: Raadsel opgelost

Bericht door Esther »

Hopelijk knapt hij snel weer op. :bloem:
Afbeelding
Gebruikersavatar
mleentje
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 2639
Lid geworden op: 03 mei 2009 21:27
Mijn hond heet: Guus, voorheen Wilma
Locatie: Brugge

Re: Raadsel opgelost

Bericht door mleentje »

Haha, Escher ‘weet’ vast dan zo wild door de tuin hollen NIET de bedoeling (meer) is en dan doe je toch alsof niets aan de hand is? Ja, doerakken zijn het. Ondeugende kinderen blijven ze.
Hier ben ik dan. Lekker mezelf.
Afbeelding
Guus, april 2015
Plaats reactie