pech

Vragen over de gezondheid
FENNA
Jonge hond
Jonge hond
Berichten: 452
Lid geworden op: 03 okt 2017 14:27
Mijn hond heet: FENNA
Locatie: Beerzel (Putte)

Re: pech

Bericht door FENNA »

Gelukkig is hij weer helemaal de oude Bor
Het is inderdaad een hemelsbreed verschil op het platteland dan in de stad
Dat hebben wij ondertussen ook kunnen ervaren
Sinds wij er een maandje wonen nu heeft Fenna al op een wesp getrapt, heeft bijna elke dag wel een teek en moet ik de ganse dag met de stofzuiger achter haar aan lopen om al het zand op mijn zwarte(wat een gedacht) stenen te verwijderen
Helene
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3330
Lid geworden op: 10 jul 2008 12:24

Re: pech

Bericht door Helene »

FENNA schreef:Gelukkig is hij weer helemaal de oude Bor
Het is inderdaad een hemelsbreed verschil op het platteland dan in de stad
Dat hebben wij ondertussen ook kunnen ervaren
Sinds wij er een maandje wonen nu heeft Fenna al op een wesp getrapt, heeft bijna elke dag wel een teek en moet ik de ganse dag met de stofzuiger achter haar aan lopen om al het zand op mijn zwarte(wat een gedacht) stenen te verwijderen
Ja dat herken ik Roel veegt ongeveer 5 maal per dag de vloer aan om het zand wat Escher meebrengt te verwijderen .Soms ligt er ""jam"" op de vloer dat is dan een teek waar we per abuis op getrapt hebben. Heel vies ,zo blijf je bezig he groet Hélène
Bor
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3298
Lid geworden op: 16 jan 2009 14:04
Locatie: Warnsveld

Re: pech

Bericht door Bor »

Haha. Ja, zo gaat dat... een zwarte vloer :o , waar zat je met je gedachten :?: Ik ben het gaan laten... da's beter (voor mij). Het went (een beetje) Er is geen vegen aan hier. Maar het wonen in deze omgeving maakt dat alles goed!! En ach, in de stad waren ze ook niet schoon... ik denk dat de baasjes van Donna dat echt wel kunnen beamen :wink:
groetjes Esther
Afbeelding
Plaats reactie