verwarring

Vragen over de gezondheid
Bor
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3298
Lid geworden op: 16 jan 2009 14:04
Locatie: Warnsveld

verwarring

Bericht door Bor »

Bor heeft pijn. Hij gebruikt zijn achterpoot helemaal niet. Het begon afgelopen Zaterdag. maar omdat hij vaker last heeft van spierpijn, hebben we het heel even afgewacht. Nu nog totaal geen belasting, dus vanmiddag naar de DA.
Maar, Bor kan dus niet wandelen. Die laten we op 't grasstrookje z'n behoefte doen en meer kan 'ie niet aan. Dus met Mika lopen we dan een rondje nadat we Bor weer naar binnen hebben gelaten. Mika vind 't maar niks.

Wijfelend loopt ze met me mee. Onzeker. Achterom kijkend. Maar de terugweg, die is leuk! We gaan weer naar broer-lief!
We hopen voor Bor, voor Mika en voor ons zelf dat er snel word ontdekt wat het euvel echt is én dat het snel beter gaat!
groetjes Esther
Afbeelding
Helene
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3330
Lid geworden op: 10 jul 2008 12:24

Re: verwarring

Bericht door Helene »

o, heel erg voor Bor en voor jullie , hoop dat er snel uitsluitsel komt groet Hélène
Gebruikersavatar
Donna
Volwassen hond
Volwassen hond
Berichten: 669
Lid geworden op: 09 dec 2009 18:59

Re: verwarring

Bericht door Donna »

Wat vervelend voor Bor en voor jullie. Hopelijk wordt het euvel snel verholpen.

Sterkte!!

Groeten,

Jaap en Patrick
Afbeelding
Dit ben ik, Donna!
FENNA
Jonge hond
Jonge hond
Berichten: 452
Lid geworden op: 03 okt 2017 14:27
Mijn hond heet: FENNA
Locatie: Beerzel (Putte)

Re: verwarring

Bericht door FENNA »

En weten jullie ondertussen al wat Bor mankeert? :(
Hopelijk is het niet te erg en kan hij vlug terug met zusje gaan wandelen
Bor
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3298
Lid geworden op: 16 jan 2009 14:04
Locatie: Warnsveld

Re: verwarring

Bericht door Bor »

Bor moet rust houden... hij heeft pijnstillers en anti-biotica mee gekregen. Z'n onderpoot/voet is dik en donderdag moeten we terug voor een foto. Nu nog teveel vocht en teveel pijn ook. Morgen moet er echt al wat verbetering zijn, anders moeten we morgen terug.
Dus: nog even onzekerheid. Kan een breuk(je) zijn, een ontsteking door wondje met vuil... de arts laat nu nog even alles open en is zich goed bewust dat het een oude(re) hond is.
Nadat ik de eerste pijnstilling (drankje) en de eerste anti-biotica had gegeven en hij zelf al naar de keuken liep voor een plakje kaas van 't baasje, zag ik een mooi, rond wit pilletje op het kleed liggen... de halve was wel weg, de hele vond 'ie minder geschikt. Bor is wel zielig, maar niet gek :gek:
groetjes Esther
Ik hou jullie op de hoogte :ok:
Afbeelding
Helene
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3330
Lid geworden op: 10 jul 2008 12:24

Re: verwarring

Bericht door Helene »

ach ik heb vanmiddag regelmatig gekeken of er al nieuws was, ik hoop dat hij met zijn drankje en pilletjes weer snel de oude is en ja dat hij dat pilletje stiekem laat liggen voor een plakje kaas dat is te begrijpen, als ik in de buurt woonde kwam ik hem verwennen met een dik stukje kaas , beterschap voor Bor Groet Hélène
FENNA
Jonge hond
Jonge hond
Berichten: 452
Lid geworden op: 03 okt 2017 14:27
Mijn hond heet: FENNA
Locatie: Beerzel (Putte)

Re: verwarring

Bericht door FENNA »

Hopelijk gaat het morgen al beter
Vertroetel hem( en zijn zusje) vanavond maar met een extra plakje kaas meer :knip:
Bor
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3298
Lid geworden op: 16 jan 2009 14:04
Locatie: Warnsveld

Re: verwarring

Bericht door Bor »

Vanmorgen liep Bor weer "gewoon". De pijnstilling doet z'n werk. Niet al te vroeg de volgende dosis geven en dan maar hopen dat dit zo blijft voor 'm. Aan de riem ietsje verder gelopen dan alleen de grasstrook voor 't huis. Meneer wil wel veel verder nu, maar we houden 'm in toom, in ieder geval tot de arts 'm weer heeft gezien.
Ik ben opgelucht dat in ieder geval de pijn nu goed onder controle is.
groetjes Esther
Afbeelding
Helene
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3330
Lid geworden op: 10 jul 2008 12:24

Re: verwarring

Bericht door Helene »

pijnstillers en antibiotica doen altijd wonderen , kan Bor even op adem komen en jullie ook , het is altijd vervelend als ze wat hebben , het geeft zoveel onrust , groet Hélène
Bor
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3298
Lid geworden op: 16 jan 2009 14:04
Locatie: Warnsveld

Re: verwarring

Bericht door Bor »

Ja, gek hè, die onrust zit vooral bij ons. Zij zelf zijn vaak de rust zelf en ondergaan het gelaten. Maar hoe gelatener zij zijn, hoe onrustiger ik word... :roll:
groetjes Esther
Afbeelding
Helene
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3330
Lid geworden op: 10 jul 2008 12:24

Re: verwarring

Bericht door Helene »

Bor schreef:Ja, gek hè, die onrust zit vooral bij ons. Zij zelf zijn vaak de rust zelf en ondergaan het gelaten. Maar hoe gelatener zij zijn, hoe onrustiger ik word... :roll:
groetjes Esther
Het komt vast goed, groet Hélène
Gebruikersavatar
mleentje
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 2639
Lid geworden op: 03 mei 2009 21:27
Mijn hond heet: Guus, voorheen Wilma
Locatie: Brugge

Re: verwarring

Bericht door mleentje »

Beterschap Bor! Hopelijk is het gewoon een ontsteking en zo ziet er wel naar uit. Schrikken is het natuurlijk wel.
Hier ben ik dan. Lekker mezelf.
Afbeelding
Guus, april 2015
Gebruikersavatar
Esther
Beheerder
Berichten: 4383
Lid geworden op: 28 sep 2006 23:52
Mijn hond heet: Benthor*, Iarik*, Mukkie* en Nirko
Locatie: Deventer

Re: verwarring

Bericht door Esther »

Beterschap voor Bor!
Afbeelding
Bor
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3298
Lid geworden op: 16 jan 2009 14:04
Locatie: Warnsveld

Re: verwarring

Bericht door Bor »

:cheer: Weer terug van de DA. Geen foto's hoeven nemen, de zwelling was weer een heel stuk minder en de anti-biotica nog niet op. We blijven het in de gaten houden, maar waarschijnlijk was het een gevalletje pech.
We zijn blij, Bor heeft met smaak z'n brokken op gegeten... hij begreep er vanmorgen helemaal niets van, dat 'ie geen eten kreeg. Maar hij had waarschijnlijk een roesje gemoeten bij foto's, dus nuchter naar de arts.
Nu is alles weer goed, Mika weer rustig, die vond het maar niks dat vrouwtje alleen Bor mee nam.

groetjes Esther
Afbeelding
Helene
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3330
Lid geworden op: 10 jul 2008 12:24

Re: verwarring

Bericht door Helene »

ben blij voor Bor en jullie , alles weer zoals het hoort , dat zal Mika ook wel denken , hoe kun je trouwens weggaan zonder haar , ik zie haar verontwaardig kopje voor me, groet Hélène
Plaats reactie