spierpijn

Vragen over de gezondheid
Plaats reactie
Bor
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3298
Lid geworden op: 16 jan 2009 14:04
Locatie: Warnsveld

spierpijn

Bericht door Bor »

Bor heeft last van spierpijnen. Na de laatste wandeling in Baarn was het echt verschrikkelijk en heeft hij twee dagen echt totaal mank gelopen en hielp zelfs de pijnstilling niet echt. Maar daarna was het ook na een lekker uitgebreide wandeling met de baas niet prettig meer. Zo ook vandaag. Baasje was vroeg thuis van 't werk en is gaan lopen met Bor en Mika. Een lekkere wandeling van een dik uur. Dit naast de twee wandelingen van een half uur die al waren geweest. Nu is het avond en is Bor echt stram. Staat soms een hele poos te dralen voor hij gaat liggen, omdat hij niet weet hoe hij z'n lichaam pijnloos neer kan leggen. Zó zielig!
Aan de andere kant: morgen staat 'ie weer fier te wachten tot ik met 'm naar buiten ga voor de eerste wandeling. Toch beetje beter inplannen, de extra rondes met ons oudje.
groetjes Esther
Afbeelding
Helene
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3330
Lid geworden op: 10 jul 2008 12:24

Re: spierpijn

Bericht door Helene »

wat zielig , Escher krijgt al 3 maanden musselflex, te koop bij de reformwinkel, er zitten 90 tabletten in een pot voor 23 euro , het wordt veel gebruikt door mens en dier , de dosering is 1 tablet per dag voor een hond ,men redeneerde dat Escher met zijn gewicht een halve volwassene was.ik kreeg de tip van een hondeneigenaar met een hond van 13 jaar met stramme pootjes.Escher is sindsdien niet meer stram . Na de wandeling in Baarn en 1,5 uur in de auto was ik ook bang dat hij problemen had , tot onze verbazing sprong hij heel kwiek en uitgerust uit de auto , misschien voor Bor ook een idee. Groet Hélène
Bor
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3298
Lid geworden op: 16 jan 2009 14:04
Locatie: Warnsveld

Re: spierpijn

Bericht door Bor »

Dank voor de tip, Hélène!!
groetjes Esther
Afbeelding
FENNA
Jonge hond
Jonge hond
Berichten: 452
Lid geworden op: 03 okt 2017 14:27
Mijn hond heet: FENNA
Locatie: Beerzel (Putte)

Re: spierpijn

Bericht door FENNA »

Arme Bor :(
Het is zielig als de gewrichtjes niet meer mee willen
Mijn mopshondje had dit probleem ook de laatste jaren maar die ging dan mee in de buggy
Plaats reactie