Oor

Vragen over de gezondheid
Plaats reactie
Helene
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3330
Lid geworden op: 10 jul 2008 12:24

Oor

Bericht door Helene »

Wij zijn een paar dagen weggeweest , eerst naar de kerstmarkt in Düsseldorf, toen naar onze zoon die in Strasbourg woont ,daar begon Escher met zijn kop te schudden , niet de hele dag maar zo af en toe. Maar toen we gister thuiskwamen schudde hij wel erg veel en hield hij zijn kopje scheef. Dan weet ik het wel. Vanmorgen toen ik in de kamer kwam ,zat hij al te wachten , meestal slaapt hij nog en doet net of ik er niet ben. Maar hij ging voor me zitten schudde zijn kop en hield zijn kopje scheef. Zo ""praat "" hij tegen mij. Ik heb meteen een afspraak gemaakt en inderdaad hij had een flinke oorontsteking ,hoe komen ze eraan hé. Er is oorgel ingespoten ,dat werkt een week ,volgende week moet ik terugkomen, dat heb ik de vorige keer bij zijn oorontsteking niet gedaan , ik dacht toen :dat is al weer een consult .Hij schudde niet meer dus dan denk ik dat het over is, maar zo zie je een verkeerde beslissing .Nu ligt hij de hele middag al te snurken ,net als Mika heel regelmatig groet Hélène
Bor
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3298
Lid geworden op: 16 jan 2009 14:04
Locatie: Warnsveld

Re: Oor

Bericht door Bor »

Ach gos... geef Escher een extra knuffel van mij en een lebber van Bor en Mika... dat mag je ook gewoon vertellen, hoef je niet lijfelijk in te lossen 8)
Fijn hè, als ze zo duidelijk zijn naar je. Hier word ook heel wat af gepraat...
groetjes Esther
Afbeelding
Helene
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3330
Lid geworden op: 10 jul 2008 12:24

Re: Oor

Bericht door Helene »

Ja ik heb dat wel meer dat Escher tegen mij praat, maar meestal houd ik zoiets maar voor me ,maar hier op dit forum durf ik alles te zeggen , ik heb alles van bor en mika doorgegeven , gewoon lijfelijk groet Hélène
Gebruikersavatar
Nicoline
Jonge hond
Jonge hond
Berichten: 341
Lid geworden op: 02 jun 2014 20:59
Mijn hond heet: Molly

Re: Oor

Bericht door Nicoline »

Hier precies hetzelfde hoor. Molly praat ook met ons, en zeker als ze oorpijn heeft. Zo zielig als ze dan die kopjes zo scheef houden, ik herken het meteen. Molly kan dan ook enorm kreunen als ze haar oor wil krabben. Wij gebruiken af en toe ( zou misschien elke week moeten, maar ik vergeet dat) Clean Ear. Dat zijn oordruppels om het oor te reinigen, en dat helpt wel. Ze heeft daarna nooit meer een echte oorontsteking gehad. Ik kreeg als kind trouwens een drupje slaolie in mijn oor als ik oorpijn had dat hielp ook.
hoop dat het snel weer goed gaat met Escher, dikke knuffel vanuit het zuiden
Afbeelding
FENNA
Jonge hond
Jonge hond
Berichten: 452
Lid geworden op: 03 okt 2017 14:27
Mijn hond heet: FENNA
Locatie: Beerzel (Putte)

Re: Oor

Bericht door FENNA »

Arme Escher :(
Een oorontsteking kan zo pijnlijk zijn
Hopelijk is hij er vlug vanaf
Helene
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3330
Lid geworden op: 10 jul 2008 12:24

Re: Oor

Bericht door Helene »

Ja mijn moeder deed ook altijd een druppeltje slaolie in mijn oor en dat hielp , ik durf dat bij Escher niet te doen vanwege het vele haar in het oor groet Hélèn
Gebruikersavatar
Esther
Beheerder
Berichten: 4383
Lid geworden op: 28 sep 2006 23:52
Mijn hond heet: Benthor*, Iarik*, Mukkie* en Nirko
Locatie: Deventer

Re: Oor

Bericht door Esther »

Beterschap!
Afbeelding
Helene
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3330
Lid geworden op: 10 jul 2008 12:24

Re: Oor

Bericht door Helene »

Dankjewel voor de goede wensen , het gaat goed , hij schudt niet meer met zijn kop maar we gaan toch de volgende week op controle , groet Hélène
Plaats reactie