super gezond

Vragen over de gezondheid
Plaats reactie
Bor
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3298
Lid geworden op: 16 jan 2009 14:04
Locatie: Warnsveld

super gezond

Bericht door Bor »

Gister was ik bij de dierenarts. Niet degene die ik had uitgezocht, die was voor langere tijd op vakantie en de entingen moesten wel deze maand gegeven. Een fijne arts, die lijntjes heeft met mijn vorige. Dat merkte ik ook, zelfde werkwijze en het voelde vertrouwd. Bij deze ga ik blijven.
Beide honden zijn super gezond, mooi op gewicht Bor is 33,8 :o en Mika is 28,4 :o :o -niets te zwaar, het hoort bij ze en hun spierontwikkeling is uitmuntend-, sterk hart, mooie vacht beide op hun eigen manier. De arts stond versteld dat Bor al 10 is. Hij had 'm ongeveer 7 geschat, ondanks dat Bor al wat staar heeft. Het gaat hier om de groene staar. Niet erg en ook niets aan te doen. Hoort er gewoon bij.
Duidelijke en leuke uitleg over de wat ouder wordende hond en z'n gebreken en ik liep met een fijn gevoel de praktijk weer uit.
Bor en Mika vonden het allebei erg gezellig allemaal, net als bij de vorige arts.... koekje, :blob: koekje, :blob: koekje!!!!
Ze kunnen er weer een jaar tegen, als er geen andere zaken tussen komen. Mooi!!
groetjes Esther
Afbeelding
Gebruikersavatar
Eldrid
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 2467
Lid geworden op: 08 dec 2010 15:13
Mijn hond heet: Teuntje (vooheen Diezel)
Locatie: Monnickendam

Re: super gezond

Bericht door Eldrid »

:cheer: :cheer:
Altijd fijn als ze weer goed door de APK heenkomen :D
Gebruikersavatar
mleentje
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 2639
Lid geworden op: 03 mei 2009 21:27
Mijn hond heet: Guus, voorheen Wilma
Locatie: Brugge

Re: super gezond

Bericht door mleentje »

Altijd fijn als ze gezond zijn. Blijkbaar hebben ze ook geen angst voor de dierenartsenpraktijk. Guus ook niet hoor en Wilma en Vlady evenmin maar het blijft fijn als ze niet tegenstribbelen en dan nog super gezond blijken ook.
Hier ben ik dan. Lekker mezelf.
Afbeelding
Guus, april 2015
Helene
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3330
Lid geworden op: 10 jul 2008 12:24

Re: super gezond

Bericht door Helene »

wat fijn zulke berichten en wat leuk dat je weer zo'n prima arts hebt getroffen. Ik heb nog steeds een vervelend gevoel over mijn vorige bezoek. Ik hoorde vanmiddag van een mevrouw dat ze ook bij die arts een vervelend gevoel had gekregen .We willen hem dus niet meer , groet Hélène
Sjef
Jonge hond
Jonge hond
Berichten: 454
Lid geworden op: 19 apr 2015 18:22

Re: super gezond

Bericht door Sjef »

Oh fijn om goed nieuws te lezen, die uitmuntende spieropbouw zit zeker met name in de heerlijke billen :lol:

Groet Jacqueline
Gebruikersavatar
Donna
Volwassen hond
Volwassen hond
Berichten: 669
Lid geworden op: 09 dec 2009 18:59

Re: super gezond

Bericht door Donna »

Wat fijn dat ze allebei goed gezond zijn en dat de nieuwe DA ( of de vervanger) zo goed bevalt! Hebben ze in elk geval nog een beetje mazzel. Voor de rest is het natuurlijk allemaal kommer en kwel :lol:

Ofwel twee geluksprullen die gelukkig ook nog eens erg gezond zijn!

Groeten,

Jaap en Patrick
Afbeelding
Dit ben ik, Donna!
FENNA
Jonge hond
Jonge hond
Berichten: 452
Lid geworden op: 03 okt 2017 14:27
Mijn hond heet: FENNA
Locatie: Beerzel (Putte)

Re: super gezond

Bericht door FENNA »

Leuk dat ze allebei in een goede gezondheid verkeren :cheer:
En de da heeft gelijk Bor ziet er inderdaad geen 10 jaar oud
Plaats reactie