lange nacht

Vragen over de gezondheid
Plaats reactie
Bor
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3298
Lid geworden op: 16 jan 2009 14:04
Locatie: Warnsveld

lange nacht

Bericht door Bor »

Vannacht jankte Bor wat. Heel af en toe heeft 'ie dat en is er niets aan de hand. Je leert je hond kennen. Maar toen het wat aanhield, toch naar beneden natuurlijk. Bor wou erg graag naar buiten, dus dat hebben we gedaan. Daar moest hij lang plassen, maar ging daarna op het gras liggen, alsof hij z'n buik wou ontlasten. Toen we weer boven waren, begon Bor weer te piepen. Ik naar beneden. En dan is het moeilijk vast te stellen of hij het gewoon wel erg gezellig vind, al die drukte zo in de nacht, of dat hij me nodig heeft. Ik ben een poos bij 'm blijven zitten, al wou 'ie niet echt wat van me weten. Normaal bij ziekte zoekt hij me op en laat zich de aandacht lekker aanleunen. Maar hij lag prinsheerlijk in z'n troon en ik zat daar met m'n goeie gedrag op de bank... Waarom kunnen die beesten ook niet praten?! Je maakt je dan zo'n zorgen. Eenmaal weer in bed niet veel meer geslapen. Vanmorgen at Bor gewoon en heeft zich gewoon gedragen tijdens de wandeling. Binnen ook weer een balspelletje gedaan en Mika uitgedaagd... Ik denk dat het een eenmalig dingetje was. Maar ik hou 'm nog wel even goed in de gaten. We gaan het zien.
groetjes Esther
Afbeelding
Gebruikersavatar
mleentje
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 2639
Lid geworden op: 03 mei 2009 21:27
Mijn hond heet: Guus, voorheen Wilma
Locatie: Brugge

Re: lange nacht

Bericht door mleentje »

Ik zou ook niet weten wat doen. Wellicht moest hij gewoon heel hard plassen en hield de spanning in zijn buik wat aan.
Hier ben ik dan. Lekker mezelf.
Afbeelding
Guus, april 2015
Helene
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3330
Lid geworden op: 10 jul 2008 12:24

Re: lange nacht

Bericht door Helene »

ja , die Bor , het feit dat hij piepte en zo veel moest plassen laat ook wel zien dat hij het een hele tijd heeft opgehouden en dat kost energie ,misschien rustte hij daarom even uit , zo van poeh poeh , ik ben het kwijt. Ik zou precies hetzelfde gedaan hebben, dat je daarna niet meer goed sliep is begrijpelijk , je bent toch ongerust. Het is je maatje hè. Het feit dat Bor weer lekker heeft gegeten en gewandeld is een goed teken. Ik zou hem de komende dagen ook in de gaten houden, groet Hélène
Bor
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3298
Lid geworden op: 16 jan 2009 14:04
Locatie: Warnsveld

Re: lange nacht

Bericht door Bor »

Het was inderdaad een incidentje, waarop wij te laat hebben gereageerd. Je zou je hond graag willen uitleggen dat hij in zo'n geval best binnen z'n plas mag laten lopen.... de balkondeur stond zelfs open, hij had het op 't balkon kunnen doen. Maar ja, braaf als hij is, hield 'ie het op. Hij is gelukkig helemaal zoals we 'm kennen en er is niets aan de hand.
groetjes Esther
Afbeelding
Helene
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3330
Lid geworden op: 10 jul 2008 12:24

Re: lange nacht

Bericht door Helene »

Het hoort niet , plassen in de kamer of op het balkon, dat hebben wij ze niet geleerd. Esther plast ook niet in de tuin ,wij moeten s nachts ook altijd de straat op, zo heeft hij dat geleerd, zo heurt het groet Helene
Helene
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3330
Lid geworden op: 10 jul 2008 12:24

Re: lange nacht

Bericht door Helene »

Helene schreef:Het hoort niet , plassen in de kamer of op het balkon, dat hebben wij ze niet geleerd. Esther plast ook niet in de tuin ,wij moeten s nachts ook altijd de straat op, zo heeft hij dat geleerd, zo heurt het groet Helene
Het moet Escher zijn in plaats van Esther,sorry
Gebruikersavatar
Esther
Beheerder
Berichten: 4383
Lid geworden op: 28 sep 2006 23:52
Mijn hond heet: Benthor*, Iarik*, Mukkie* en Nirko
Locatie: Deventer

Re: lange nacht

Bericht door Esther »

Wat zou dat handig zijn als ze konden praten. Ik hoop dat het een eenmalige gebeurtenis is. Misschien kreeg hij pijn in zijn blaas na het plassen doordat de spanning er af gaat. Dat heb ik ook wel eens gehad toen ik mijn plas heel lang moest ophouden.
Afbeelding
Bor
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3298
Lid geworden op: 16 jan 2009 14:04
Locatie: Warnsveld

Re: lange nacht

Bericht door Bor »

Het moet Escher zijn in plaats van Esther,sorry[/quote]

Ik (Esther) mag ook niet op balkon of in de kamer plassen, dus je verhaaltje klopte wel, hoor :mrgreen:
groetjes Esther
Afbeelding
Helene
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3330
Lid geworden op: 10 jul 2008 12:24

Re: lange nacht

Bericht door Helene »

Bor schreef:Het moet Escher zijn in plaats van Esther,sorry
Ik (Esther) mag ook niet op balkon of in de kamer plassen, dus je verhaaltje klopte wel, hoor :mrgreen:
groetjes Esther[/q☺

Ja eigenlijk klopte het wel groet helene
Plaats reactie