nieuwe arts

Vragen over de gezondheid
Plaats reactie
Bor
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3298
Lid geworden op: 16 jan 2009 14:04
Locatie: Warnsveld

nieuwe arts

Bericht door Bor »

Vandaag een bezoekje gebracht aan onze eventuele nieuwe dierenarts. Dat beviel prima! Ik denk dat deze man op veel vlakken dezelfde instelling heeft als wij en de honden vonden het er heel gezellig( mede dankzij de koekjes) Altijd goed, om zo'n eerste bezoekje zonder "enge" dingen te doen, dan gaan ze de volgende keer vrolijk weer mee! Ik hoop er zo weinig mogelijk te komen. In het mooiste geval maar eens per jaar, voor de entingen. Maar voor het geval dat, heb ik graag vertrouwen in de dierenarts en dat gaat goed komen, met deze.
Natuurlijk nog een stuk gewandeld met de honden en mijn moeder mee genomen, om ook wat te kunnen proeven van wat de toekomst ons gaat bieden. Het water in de Berkel stond hoog en Bor en Mika hebben ervan genoten, om zonder moeite het water in te kunnen lopen. De koeien werden getrakteerd op een extra koetje, in de vorm van Bor, die brutaal het weiland in liep en mee graasde met de loeien van koeien. Mika bleef op afstand en maakte af en toe een bokkesprong.
Ik ben gerust gesteld voor de toekomst, wat de DA betreft en heb genoten van de middag.
groetjes Esther
Afbeelding
Sjef
Jonge hond
Jonge hond
Berichten: 454
Lid geworden op: 19 apr 2015 18:22

Re: nieuwe arts

Bericht door Sjef »

Heerlijk gevoel om zo vol vertrouwen uit te kijken naar jullie nieuwe leventje, geniet er lekker van en zo te lezen doen jullie dat al. Het is jullie van harte gegund :I:

Groet van Jacqueline
Gebruikersavatar
Eldrid
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 2467
Lid geworden op: 08 dec 2010 15:13
Mijn hond heet: Teuntje (vooheen Diezel)
Locatie: Monnickendam

Re: nieuwe arts

Bericht door Eldrid »

Fijn dat je zo even kennis heb kunnen laten maken met de DA. Vertrouwen is heel belangrijk in deze.
En eventjes snuffelen in je toekomstige woonplaats is altijd leuk natuurlijk.

groetjes,
Eldrid
Gebruikersavatar
mleentje
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 2639
Lid geworden op: 03 mei 2009 21:27
Mijn hond heet: Guus, voorheen Wilma
Locatie: Brugge

Re: nieuwe arts

Bericht door mleentje »

Wat fijn dat ook de plaatselijke dierenarts vertrouwen geeft. Jullie zijn vast nog harder aan het aftellen! Heerlijk.
Hier ben ik dan. Lekker mezelf.
Afbeelding
Guus, april 2015
Helene
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3330
Lid geworden op: 10 jul 2008 12:24

Re: nieuwe arts

Bericht door Helene »

ik wist het wel dit wordt jullie droomplek, op de begane grond Groet Hélène
Plaats reactie