update kreupele Escher

Vragen over de gezondheid
Gebruikersavatar
Eldrid
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 2467
Lid geworden op: 08 dec 2010 15:13
Mijn hond heet: Teuntje (vooheen Diezel)
Locatie: Monnickendam

Re: update kreupele Escher

Bericht door Eldrid »

Ach alles voor onze schatjes als het maar helpt! Dit is wel fijn voor Escher. Zo kan hij toch alle voorbijgaande geurtjes opsnuiven en lekker rondkijken zonder dat hij zich hoeft in te spannen. Ideaal lijk mij zo! :ok:
Gebruikersavatar
mleentje
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 2639
Lid geworden op: 03 mei 2009 21:27
Mijn hond heet: Guus, voorheen Wilma
Locatie: Brugge

Re: update kreupele Escher

Bericht door mleentje »

Haha. Escher kan niet meer op de loop! Zo pogen we elke keer weer een antwoord te verzinnen op hun streken. Op die manier krijgt het letsel prima tijd om te genezen. Daarna kan zijn flinke kont weer worden 'aangekweekt'. Verstandige baasjes. Maar dat wisten we al.
Hier ben ik dan. Lekker mezelf.
Afbeelding
Guus, april 2015
Helene
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3330
Lid geworden op: 10 jul 2008 12:24

Re: update kreupele Escher

Bericht door Helene »

Sjef schreef:Wat een goed idee van jullie en blijkbaar vindt EScher dat ook als ik lees hoe enthousiast hij op zijn troon springt. Zo krijgt hij mooi zijn rust, geniet van de omgeving en heeft afleiding. Het feit dat hij zoveel slaapt zegt ook genoeg denk ik. Hopelijk komt het op deze manier vanzelf weer in orde. Waren jullie nog van plan om naar de dierenarts te gaan of wachten jullie nog even af ?

Knuffel van Jacqueline
ik heb vanmorgen 2 keer gebeld om een afspraak te maken voor een foto , ik kreeg geen gehoor , waarschijnlijk alle lijnen bezet , inmiddels kwam Roel thuis met de koets en Escher en die zei dat het best aardig was gegaan , Escher keek verlangend naar zijn boterham ,die heeft hij gekregen ,voor de foto moest hij nuchter zijn, de foto kan vandaag toch niet meer .We wachten maar een paar dagen ,groet Hélène
Helene
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3330
Lid geworden op: 10 jul 2008 12:24

Re: update kreupele Escher

Bericht door Helene »

morgen om half 11 laten we een foto maken van Escher's elleboog /schouder , ben benieuwd groet Hélène
Bor
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3298
Lid geworden op: 16 jan 2009 14:04
Locatie: Warnsveld

Re: update kreupele Escher

Bericht door Bor »

Helene schreef:morgen om half 11 laten we een foto maken van Escher's elleboog /schouder , ben benieuwd groet Hélène
Goed dat je deze keuze maakt. Zekerheid wil je hebben, stel ik me zo voor. Sterkte!! Hopen dat je ermee verder komt.
groetjes Esther
Afbeelding
Sjef
Jonge hond
Jonge hond
Berichten: 454
Lid geworden op: 19 apr 2015 18:22

Re: update kreupele Escher

Bericht door Sjef »

Wij zijn ook heel benieuwd hoor dus wachten in spanning je bericht af. Sterkte van ons

Jacquelinecen sjef
Gebruikersavatar
mleentje
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 2639
Lid geworden op: 03 mei 2009 21:27
Mijn hond heet: Guus, voorheen Wilma
Locatie: Brugge

Re: update kreupele Escher

Bericht door mleentje »

Het is en blijft toch spannend zo'n foto. Hou je taai, Esher!
Hier ben ik dan. Lekker mezelf.
Afbeelding
Guus, april 2015
Helene
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3330
Lid geworden op: 10 jul 2008 12:24

Re: update kreupele Escher

Bericht door Helene »

inmiddels zijn we weer terug, er is geen foto gemaakt , de dierenarts ziet alleen de botten op de foto en geen spieren of pezen , we hebben afgesproken om nog een paar weken rust te houden zoals we dat sinds een paar dagen doen , met de fietskar, we hebben nu ook alle paadjes in de tuin afgezet met gaas ,Escher kan nu niet meer naar beneden naar het water rennen om te kijken welke hond er nu weer komt zwemmen .Hij heeft weer pijnstillers gekregen en ontstekingsremmers .Groet Hélène
Gebruikersavatar
mleentje
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 2639
Lid geworden op: 03 mei 2009 21:27
Mijn hond heet: Guus, voorheen Wilma
Locatie: Brugge

Re: update kreupele Escher

Bericht door mleentje »

Verder rusten en afwachten dus. Escher heeft het toch maar getroffen met personeel dat voor hem denkt en zelfs de paadjes van de tuin afzet zodat hij wel zoveel mogelijk van de tuin genieten kan maar zich geen plotse sprintjes kan veroorloven.
Hier ben ik dan. Lekker mezelf.
Afbeelding
Guus, april 2015
Bor
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3298
Lid geworden op: 16 jan 2009 14:04
Locatie: Warnsveld

Re: update kreupele Escher

Bericht door Bor »

Tja, moeilijk om op deze manier je erbij neer te moeten leggen dat het tijd nodig heeft! Goed dat jullie Escher tegen zichzelf in bescherming nemen d.m.v de afzettingen in de tuin. Hopen dat de pijnstilling en de ontstekingsremmers hun werk goed kunnen doen, tijdens de rust.
Sterkte!
groetjes Esther
Afbeelding
Sjef
Jonge hond
Jonge hond
Berichten: 454
Lid geworden op: 19 apr 2015 18:22

Re: update kreupele Escher

Bericht door Sjef »

Maar wat denkt de dierenarts dan over wat het zou kunnen zijn ? In ieder geval geen scheurtje in het bot oid ! Goed van jullie om alles aan te passen zodat hij beperkt wordt in zijn doen, zeker met pijnstillers want dan is'tie wrsch weer geneigd om zich meer te laten gaan. Veel sterkt en een dikke knuffel.

Groet Jacqueline
Gebruikersavatar
Esther
Beheerder
Berichten: 4383
Lid geworden op: 28 sep 2006 23:52
Mijn hond heet: Benthor*, Iarik*, Mukkie* en Nirko
Locatie: Deventer

Re: update kreupele Escher

Bericht door Esther »

Sterkte! Ik hoop dat Escher heel snel de oude is.
Afbeelding
Helene
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3330
Lid geworden op: 10 jul 2008 12:24

Re: update kreupele Escher

Bericht door Helene »

ik had een heel verhaal geschreven maar dat vind ik niet terug , dus maar opnieuw, de dierenarts vroeg vanmorgen of de rust niet had geholpen, in het begin niet , hij rende door de tuin naar beneden om te kijken wie er nu weer zwommen ,dat doet er geen goed aan. Nu gaat hij met de kar en dat gaat veel beter ,er is meer rust ,de tuin is op 3 plaatsen gebarricadeerd , hij kan niet naar beneden. Ook het verhaal van Maria op dit forum deed ons besluiten in samenspraak met de dierenarts nog eens 3 weken rust te houden .De arts had het over artrose , dat is ook een optie , maar wij hebben duidelijk gezien dat hij zich verstapte , toch gingen we naar het bos , dat hadden we beter niet kunnen doen , maar ja , wat is wijsheid , Escher is een onstuimige hond , altijd in de weer , zelfs tegen de slaap vecht hij , als pup deed ik hem dan in de bench met een kongetje , terwijl hij likte viel hij al in slaap , nu hebben we geen bench meer , opeens is het kaarsje uit en valt hij in slaap, zo maar ergens in de kamer. De foto ging niet door omdat de arts zei dat hij alleen bot kon zien en geen pezen of spieren , Escher is weer onderzocht , zijn poot werd alle kanten opgedraaid , hij werd betast en beknepen en hij wachtte braaf totdat de arts klaar was , hij kreeg een koekje maar dat wilde hij niet aannemen , Escher kreeg een injectie tegen de pijn en evt ontsteking en een pillenkuur , zoals de vorige keer , nu maar afwachten Groet Hélène
Plaats reactie