Wat lief dat je aan Molly denkt Hélène!!!!
We hebben wat problemen met internet hier op het platteland dus vandaar mijn late reactie.
Het gaat heel goed met Molly, ze is heel levendig en zeurt enorm om te gaan wandelen, die kleine rondjes bevallen haar prima. Mijn hele dagritme is verstoord

, ik wandel wat af . We zijn nog steeds in Frankrijk en zijn nu onze boomgaard weer een beetje aan het fatsoeneren. Voor Molly heerlijk, ze sleept de takken die gesnoeid zijn natuurlijk naar de plek waar ik ze niet wil hebben en zo zijn we eindeloos bezig. De oogoperatie lijkt alweer lang geleden, gelukkig lijkt ze er niets van over te hebben gehouden maar ik merk wel dat ik nu een beetje overbezorgd ben. Een beetje traanvocht in haar oog; o jeee zie ik daar een nieuw bult?
Wat voel ik daar een bultje op haar flank? Oh nee, het is gewoon een klont modder. Tja dat zal hopelijk wel wat minder worden.
We moeten binnenkort een afspraak maken om het bultje bij haar staart weg te laten halen, zowel de dierenarts hier in Frankrijk als de dierenarts in Nederland vonden dat dat beter was. Ik zie daar enorm tegenop, volgens mij is het gewoon een wratje. De plekjes op haar poten die geschoren zijn voor het infuus beginnen net dicht te groeien en nu moet ze weer , bah. Ik weet dat een een kleine ingreep is maar toch.
We hebben op dit moment hier echt zomerse temperaturen en gaan daar volop van genieten, na de Pasen ga ik dan toch maar een afspraak maken.
Een warme groet uit France !