tekenend

Vragen en tips over het gedrag van een Airedale
Plaats reactie
Bor
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3298
Lid geworden op: 16 jan 2009 14:04
Locatie: Warnsveld

tekenend

Bericht door Bor »

Heel tekenend voor de airedale... het (wilde) spel. En als zus ga je dan graag in de nek van je grote broer hangen. Bijten, weg duiken, sneller zijn, nogmaals bijten. Als grote broer net zo wild zou zijn t.o.v. zijn zusje, zou ze zich nog wel een keer bedenken. Maar Bor is een lieverd en laat het zich allemaal aanleunen. Daar moet dan wel iets tegenover staan... hij mag dan na het robbetje spelen de ogen en oren van zus-lief helemaal uit/schoon likken. Het geluid is enorm vies, maar... :I: wat ziet het er lief uit!!!! Daarna loopt Mika parmantig met twee hele natte, grote plekken om haar ogen afgetekend. Ze ziet weer goed en voelt zich een hele prinses. Bor daarentegen loopt dagelijks, iets minder parmant, met korsten in z'n nek. Ook heel tekenend. Hij heeft het graag voor zijn prinsesje over :verliefd:
groetjes Esther
Afbeelding
Helene
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3330
Lid geworden op: 10 jul 2008 12:24

Re: tekenend

Bericht door Helene »

Ik denk heel leuk om te zien ,dat geluid denk ik er wel bij groet Hélène
FENNA
Jonge hond
Jonge hond
Berichten: 452
Lid geworden op: 03 okt 2017 14:27
Mijn hond heet: FENNA
Locatie: Beerzel (Putte)

Re: tekenend

Bericht door FENNA »

Hier ook zo'n "ik laat mij maar doen type"
Fenna haar beste vriendje is een teckel die constant ofwel aan haar oren of lippen hangt :lol:
Dit gaat gepaard met het nodige gegrom en gegrol van zowel Fenna als van de teckel maar uiteindelijk blijven ze toch BFF
Plaats reactie