enge auto's

Vragen en tips over het gedrag van een Airedale
Plaats reactie
Bor
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3298
Lid geworden op: 16 jan 2009 14:04
Locatie: Warnsveld

enge auto's

Bericht door Bor »

Mika is, sinds we hier wonen, bangig voor vrachtauto's... vanuit onze woonkamer, direct aan de straat zie je de grote vuilophaalwagen en die tilt enge bakken op en sleurt ze vlak langs het raam en gooit ze dan met een hoop herrie leeg :roll: Mika verdwijnt dan maar naar de achterkamer en gaat vanuit daar parmantig zitten kijken hoe al dat engs z'n ding doet en komt heel stoer weer de kamer in als hij is weg gereden. Prima zo. Maar vandaag kwamen we onderweg ook al zo'n bakbeest tegen, die een hoop oude takken e.d. ergens uit een tuin greep... nou ja, zeg! Op haar eigen uitlaatpad... het moet hier niet gekker worden met al die "drukte". Juist in dit prachtige, rustige, afgelegen plekje Nederland weet mevrouw de enkele momenten van "gedoe" op te slaan als eng... als echte stadshond zou ze toch beter moeten weten :?:
groetjes Esther
Afbeelding
Gebruikersavatar
mleentje
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 2639
Lid geworden op: 03 mei 2009 21:27
Mijn hond heet: Guus, voorheen Wilma
Locatie: Brugge

Re: enge auto's

Bericht door mleentje »

Stadshond Guus erkent ook bang te zijn van elk gevaarte dat hem al te dicht passeert.
Hier ben ik dan. Lekker mezelf.
Afbeelding
Guus, april 2015
FENNA
Jonge hond
Jonge hond
Berichten: 452
Lid geworden op: 03 okt 2017 14:27
Mijn hond heet: FENNA
Locatie: Beerzel (Putte)

Re: enge auto's

Bericht door FENNA »

Fenna is een echte stadsmeid
Onbevreesd liep ze vorige week op een rijdende auto toe :boos2:
Gelukkig konden die mensen op tijd stoppen
Gebruikersavatar
Esther
Beheerder
Berichten: 4383
Lid geworden op: 28 sep 2006 23:52
Mijn hond heet: Benthor*, Iarik*, Mukkie* en Nirko
Locatie: Deventer

Re: enge auto's

Bericht door Esther »

Respect voor grote vrachtwagens is nooit verkeerd. Benthor is niet bang maar gaat er wel graag met een grote boog omheen. In huis blaft hij woest naar voorbijkomende vuilniswagens.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Donna
Volwassen hond
Volwassen hond
Berichten: 669
Lid geworden op: 09 dec 2009 18:59

Re: enge auto's

Bericht door Donna »

Amsterdamse stadsmeid Donna vind niet zoveel van verkeer. Ze kent dan ook maar één verkeersregel : " Ik heb voorrang!" Helaas zijn de meeste weggebruikers daar dan nèt niet van op de hoogte. Een beetje respect voor groot, snel en hard kan geen kwaad.

Groetjes,

Jaap en Patrick
Afbeelding
Dit ben ik, Donna!
Plaats reactie