dartel oudje

Vragen en tips over het gedrag van een Airedale
Plaats reactie
Bor
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3298
Lid geworden op: 16 jan 2009 14:04
Locatie: Warnsveld

dartel oudje

Bericht door Bor »

Dat is Bor... een dartel oudje! Thuis in de avond strompelt hij soms wat stram uit z'n mand, om vervolgens vol vuur z'n plastic eend te beschermen tegen z'n zus, of naarstig de bal pakt en Mika uitdaagt te spelen. Tijdens het wandelen sjokt hij (heel) soms achter ons aan, alsof hij zeggen wil: jeetje, moet dit echt zo ver?!? Maar het volgende moment zie je een donkere beer achter Mika aan rennen, of ligt er een dikke beer in het gras te rollen. Uit het water komen lukt ietsje minder goed, maar nog goed genoeg om het lekkere water van buiten te willen weg slobberen.
Een dartele ouwe dus!
groetjes Esther
Afbeelding
Gebruikersavatar
mleentje
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 2639
Lid geworden op: 03 mei 2009 21:27
Mijn hond heet: Guus, voorheen Wilma
Locatie: Brugge

Re: dartel oudje

Bericht door mleentje »

Bor, oudje? Ik kan het niet geloven maar als ik tel en weet dat hij een half jaartje ouder is dan Wilma moet ik erkennen dat hij minstens van middelbare leeftijd is. Een jong veulen ben je dan niet meer maar jong genoeg om nog heel lang wat stammer te dartelen. Mika en baasjes houden hem ongetwijfeld fit en ... trappen doen hoeft niet meer.
Hier ben ik dan. Lekker mezelf.
Afbeelding
Guus, april 2015
Gebruikersavatar
Esther
Beheerder
Berichten: 4383
Lid geworden op: 28 sep 2006 23:52
Mijn hond heet: Benthor*, Iarik*, Mukkie* en Nirko
Locatie: Deventer

Re: dartel oudje

Bericht door Esther »

Benthor vindt dat Bor een jonge kerel is. :mrgreen:
Afbeelding
FENNA
Jonge hond
Jonge hond
Berichten: 452
Lid geworden op: 03 okt 2017 14:27
Mijn hond heet: FENNA
Locatie: Beerzel (Putte)

Re: dartel oudje

Bericht door FENNA »

Elke leeftijd heeft zijn charme toch :)
Bor
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3298
Lid geworden op: 16 jan 2009 14:04
Locatie: Warnsveld

Re: dartel oudje

Bericht door Bor »

Ik vind het heerlijk om deze leeftijd ook mee te krijgen van Bor! Ik schreef er al eerder over. Van pup tot "oudje", het allemaal z'n charme. Net als de kale en de wollige versies van onze lieverds. Dankbaar dat Bor nog zo'n jonge geest heeft en ook nog heel fit is. Meerdere baasjes op dit forum hebben dit niet mogen mee maken met hun eigen lieverd.
groetjes Esther
Afbeelding
Helene
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3330
Lid geworden op: 10 jul 2008 12:24

Re: dartel oudje

Bericht door Helene »

Ja onze oudjes zijn nog dartel hoor, ik zie dat aan Escher hoewel wij ook wel zien dat het soms niet zo gemakkelijk gaat
Plaats reactie