nog 1 dag

Vragen en tips over het gedrag van een Airedale
Plaats reactie
Bor
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3298
Lid geworden op: 16 jan 2009 14:04
Locatie: Warnsveld

nog 1 dag

Bericht door Bor »

Ja, nog 1 dag (en nacht). Vandaag doen we de laatste lange ronde terwijl het nog licht is, niet na, maar voor het eten. Als het licht is, is Bor veel minder bang. Morgen nog 1 keer lopend naar oma (aan de lijn een wandelingetje van een kleine 20 min.), om daar oliebollen te bakken en dan met de auto weer terug. Even snel plassen en dan na 00.00u nog een keer. Energie hoeft Bor niet kwijt, de spanning zorgt voor voldoende moe zijn. We hebben nog niet beneden hoeven slapen, de angst is er wel, maar net iets minder heftig dan voorheen. We zien wel wat aankomende nacht brengt.
Ik wens iedereen een zo fijn mogelijke overgang naar het nieuwe jaar. Zonder bange honden. Zonder vuurwerkongelukken. En hopelijk zicht op een mooi 2017.
groetjes Esther
Afbeelding
Gebruikersavatar
Eldrid
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 2467
Lid geworden op: 08 dec 2010 15:13
Mijn hond heet: Teuntje (vooheen Diezel)
Locatie: Monnickendam

Re: nog 1 dag

Bericht door Eldrid »

Ook hier is een grotere waakzaamheid dan voorheen. Echte angst kan ik het niet noemen, maar Diezel en Moos kijken allebei wel met grote ogen naar de richting van waar het geknal vandaan komt. Morgenavond komen Pinkeltje en Boy (hondje van mijn ouders) ook gezellig hierheen. Waarschijnlijk hebben ze het dan te druk met elkaar i.v.p. met het vuurwerk. Morgenmiddag lekker naar het losloopgebied (in de hoop dat daar wat minder geknal te horen is).
Ook wij wensen iedereen een stressvrije jaarwisseling.

Liefs,
Diezel & Eldrid
Plaats reactie