Toch maar delen met jullie

Vragen en tips over het gedrag van een Airedale
Plaats reactie
Sjef
Jonge hond
Jonge hond
Berichten: 454
Lid geworden op: 19 apr 2015 18:22

Toch maar delen met jullie

Bericht door Sjef »

Ik heb er lang over nagedacht om dit te gaan schrijven aangezien ik niet als een zeur wil overkomen. Als ik lees wat jullie meemaken met alle zieke schatten...maar toch. Ik moet dit kwijt, de tranen lopen over mijn gezicht; ik zie het niet meer zitten. Het gaat niet zo goed met onze sjef, de angst aanvallen lijken toe te nemen. Ik ben bij de dierenarts geweest om zijn ogen en oren na te laten kijken, alles goed. Ik bracht naar voren dat ik dit deed vanwege zijn angstige gedrag. De da vraagt niets over hoe het nu met hem gaat terwijl ze zijn dossier kan lezen en weet van de aanval door de staffords. Ik vraag hoe hiermee om te gaan en ze verwijst mij door naar een gedragstherapeut. Die hebben we laten komen, intake via formulier en consult aan huis. Sjef gedroeg zich overigens voorbeeldig !!!