onrust

Vragen en tips over het gedrag van een Airedale
Plaats reactie
Helene
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3330
Lid geworden op: 10 jul 2008 12:24

onrust

Bericht door Helene »

het is weer zo ver loopse teefjes en vooral ééntje die we nooit zien alleen als ze loops is komen de eigenaren hier lopen.Escher wil graag naar buiten en hij zit dan beneden op het terras aan het water en dan komt ze aan de overkant voorbij.Escher begint dan te loeien en de mensen vinden dat leuk. We houden hem nu binnen, met die regen daar buiten zitten met zijn stramme pootjes dat vinden we niet goed. Wat doet hij nu ,de hele dag voor de deur of het raam liggen,omdat ons huis hoger ligt dan het water kan hij ook vanuit de woonkamer alles zien. En wat er dan bij hoort zijn zuchten, diepe zuchten en af en toe een piepje met een trillinkje erin. We hopen dat het snel weer voorbij is Groet Hélène
FENNA
Jonge hond
Jonge hond
Berichten: 452
Lid geworden op: 03 okt 2017 14:27
Mijn hond heet: FENNA
Locatie: Beerzel (Putte)

Re: onrust

Bericht door FENNA »

3 weekjes geduld
Het is toch altijd een beetje miserie die loopse teven nietwaar :wink:
Fenna is ondertussen 1 jaar en 8 maand en ze is nog niet loops geweest
Het is te zeggen ze heeft nog geen bloed verloren maar ongeveer een jaar geleden zaten de reuen toch enkel weken achter haar aan en er was er zelfs ene in de buurt die niet wou eten
Dus ik begrijp wat Escher nu doormaakt
Helene
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3330
Lid geworden op: 10 jul 2008 12:24

Re: onrust

Bericht door Helene »

Fenna , de reuen ruiken het al voor het gaat gebeuren , dat is ongelooflijk hoe ze kunnen ruiken. We gaan veel naar het bos dan is hij moe en kruipt hij op de bank ,maar het grootste gedeelte van de dag ''zeurt'' hij om naar buiten te kunnen , inderdaad nog 3 weken groet Hélène
Gebruikersavatar
Eldrid
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 2467
Lid geworden op: 08 dec 2010 15:13
Mijn hond heet: Teuntje (vooheen Diezel)
Locatie: Monnickendam

Re: onrust

Bericht door Eldrid »

Die arme Escher. Het is wat met die verleidelijke dames...
Gebruikersavatar
Donna
Volwassen hond
Volwassen hond
Berichten: 669
Lid geworden op: 09 dec 2009 18:59

Re: onrust

Bericht door Donna »

Sterkte Escher! Het moet toch niet gekker worden, dat ze met een mooie dame alsmaar voor je tuin blijven lopen!

Groeten,

Jaap en Patrick
Afbeelding
Dit ben ik, Donna!
Plaats reactie