klaar... oh nee, toch niet

Vragen en tips over het gedrag van een Airedale
Plaats reactie
Bor
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3298
Lid geworden op: 16 jan 2009 14:04
Locatie: Warnsveld

klaar... oh nee, toch niet

Bericht door Bor »

Bor dacht dat hij er wel klaar mee was... nou ja, hij is er wel klaar mee, maar het IS nog niet klaar. Jammer! Ik heb het hier over het kammen. De wekelijkse kambeurt is al een poosje niet meer nodig. Zijn haar word, net als Bor zelf, ietsje ouder en hoeft echt niet wekelijks meer. Ik plaag 'm zo min mogelijk. En daar is Bor blij mee. Maar vanmorgen moest 'ie toch echt weer even gedaan worden. Vond 't vrouwtje. Bor niet. Meestal probeert hij glazig te kijken en een wenkbrauw op te tillen met de blik: je riep mij, maar je bedoelde natuurlijk die zus van me... toch?! Je staat daar met de kam in je handen en kijk dan toch hoe warrig Mika eruit ziet... doe er wat aan!!! Maar nee, vanmorgen bleef ik toch echt de naam Bor herhalen. Staart naar beneden, de allerliefste smeekblik nogmaals geprobeerd.... en toen... draaide hij zich om :lol: Hij vond écht dat hij geen kambeurt nodig had. Hij liep zo naar binnen! Ik heb 'm toch even opgehaald en 'm een goeie kambeurt gegeven... zodat het heel lang niet meer hoeft :wink: .
Leuk, zo'n hond die vind dat hij bepaalde rechten heeft... maar ze niet (altijd) krijgt.
groetjes Esther
Afbeelding
Helene
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3330
Lid geworden op: 10 jul 2008 12:24

Re: klaar... oh nee, toch niet

Bericht door Helene »

Ha ha ja ik zie het zo voor me die blik en dat weglopen, Escher heeft weer een ontsteking aan zijn poot als ik met het biotexbadje naar buiten kom is hij weg ,als je hem terugroept komt hij , omdat het moet groet Hélène
Gebruikersavatar
Eldrid
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 2467
Lid geworden op: 08 dec 2010 15:13
Mijn hond heet: Teuntje (vooheen Diezel)
Locatie: Monnickendam

Re: klaar... oh nee, toch niet

Bericht door Eldrid »

Hahahah ze vinden ALTIJD dat ze rechten hebben. Je praat wel over de KONING van de terriers hier he!? :lol: :gek:

groetjes,
Eldrid
FENNA
Jonge hond
Jonge hond
Berichten: 452
Lid geworden op: 03 okt 2017 14:27
Mijn hond heet: FENNA
Locatie: Beerzel (Putte)

Re: klaar... oh nee, toch niet

Bericht door FENNA »

Dat heb ik ondertussen ook al dikwijls mogen ervaren
Als ze geen zin hebben mag jij als baasje zoveel proberen als je wil je mag het gewoon vergeten :boos2:
Borstelen doen we dagelijks dat valt nog mee maar om bijvoorbeeld een teek te verwijderen of iets te verzorgen dat is hier altijd een heel gedoe
Plaats reactie