(niet) eten

Heb je vragen of tips over voeding of verzorging van je hond, stel ze hier
Plaats reactie
Bor
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3298
Lid geworden op: 16 jan 2009 14:04
Locatie: Warnsveld

(niet) eten

Bericht door Bor »

Bor gooit z'n kont tegen de krib. In de ochtend wil hij eigenlijk geen brokken meer... ik haal het dan weer weg, nadat hij z'n kans heeft gehad en hij krijgt niet meer aangeboden dan anders. Maar even zien hoe het loopt en of hij niet afvalt. Met het ouder worden word ook vaak de behoefte aan eten anders/minder. In de avond eet hij z'n grootste portie met smaak en ook tussen de middag eet hij z'n plakje vlees/pens met verve (dûh) Ik maak me geen zorgen. Ofwel hij eet de aankomende dagen weer zoals vanouds of we vinden weer een andere weg qua aanbieden of laten het lekker zo en laten hem zelf bepalen.
Mika is weer helemaal in orde en eet weer zoals we van haar gewent zijn.
groetjes Esther
Afbeelding
Helene
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3330
Lid geworden op: 10 jul 2008 12:24

Re: (niet) eten

Bericht door Helene »

Ja zo begint het ,ze hebben zin in wat anders ,Roel denkt gelijk met Escher mee en probeert alles uit, zo zijn we gekomen op 2 sneetjes witbrood met een beschuit in stukjes er op , nou succes verzekerd , luid smakkend gaat het naar binnen , kijk hem eens honger hebben zegt Roel dan , ja ja, ik zeg maar niks, verwend hé en dan moet het ook overal mee naar toe, anders eten ze niet. Succes ermee , je kunt natuurlijk dezelfde lunch klaarmaken als Roel doet , 2 witte bammetjes in stukjes en daarop ook in stukjes een beschuit en smakken maar groet Hélène
Gebruikersavatar
Eldrid
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 2467
Lid geworden op: 08 dec 2010 15:13
Mijn hond heet: Teuntje (vooheen Diezel)
Locatie: Monnickendam

Re: (niet) eten

Bericht door Eldrid »

Tja, ik zal maar niet reppen over wat ik Diezel allemaal gevoerd heb om hem aan het eten te krijgen :oops:. Wij mensen willen na een tijdje ook wel weer eens iets anders proberen, toch? :gek:
Bor
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3298
Lid geworden op: 16 jan 2009 14:04
Locatie: Warnsveld

Re: (niet) eten

Bericht door Bor »

Haha, Bor kiest hier eieren voor z'n geld. Wat eten betreft ben ik iets minder toegeeflijk dan de honden wel zouden willen en dat weet hij. Vanmorgen at hij z'n bak droge brokken wel op (met lange tanden, dat dan weer wel) Z'n vlees tussen de middag wissel ik wel af, zo blijft het allemaal extra lekker.
groetjes Esther
Afbeelding
Plaats reactie