spijt

Heb je vragen of tips over voeding of verzorging van je hond, stel ze hier
Plaats reactie
Bor
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3298
Lid geworden op: 16 jan 2009 14:04
Locatie: Warnsveld

spijt

Bericht door Bor »

Een beetje spijt heb ik, dat ik het kammen van de honden even op een wat lager pitje had staan (lees: ik had ze twee weken niet gekamd!!) Begrijpelijk, door alle andere bezigheden, maar slim was het niet. Bij Bor is het geen probleem. Die bromt alleen iets meer, omdat 'ie baalt dat het vrouwtje er toch weer aan dacht.... zucht. Bij Mika is het een ander verhaal. Die heeft echt een moeilijke doordringbare vacht. Tja. We hebben er dus een robbetje "vechten" op zitten. Nee hoor, ze knokt niet. Maar een toestand was het wel even. Gelukkig wel lekker buiten, in de tuin. Dat scheelt dan weer. Het haar wat er vanaf kwam, hangt nu in de tuin. Wie weet doen de vogeltjes er wel wat mee. Ook al is het nog geen voorjaar. Beide honden zijn weer super wollig. Al is bij Bor het echte wollige er wel af. Zijn haar groeit echt minder hard. Ik kijk het nog even aan, maar overweeg om het plukken nog maar een extra maand uit te stellen. We hadden het al iets later gepland, maar als ik de kwelling nog weer even kan uitstellen voor 'm, dan doe ik dat graag. We zien wel. Nu even genieten van het feit dat het weer achter de rug is. Nu weer wekelijks...
groetjes Esther
Afbeelding
Gebruikersavatar
Eldrid
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 2467
Lid geworden op: 08 dec 2010 15:13
Mijn hond heet: Teuntje (vooheen Diezel)
Locatie: Monnickendam

Re: spijt

Bericht door Eldrid »

Langzaam keert de rust weer terug en helaas ook alle (soms vervelende) maar noodzakelijke dingen.
Oftewel: het gewone leven begint weer. :D
Plaats reactie