trimmen

Heb je vragen of tips over voeding of verzorging van je hond, stel ze hier
Plaats reactie
Helene
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3330
Lid geworden op: 10 jul 2008 12:24

trimmen

Bericht door Helene »

Escher wordt getrimd , het werd tijd want hij werd een hele beer en ik vond hier en daar al haar.Het is uitgesteld vanwege zijn oor.Roel is afgelopen vrijdag begonnen met de rug, vandaag de staart de billen en de poten, ik heb nagels geknipt.Toen was mijnheer het beu en zijn we naar het bos gegaan.Hij zag er leuk uit , bijna alles kaal alleen zijn kop vol in de krul. Morgen komt de kop aan de beurt met de oortjes.Daarna de boel afwerken en klaar is hij weer.Groet Helene
Bor
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3298
Lid geworden op: 16 jan 2009 14:04
Locatie: Warnsveld

Re: trimmen

Bericht door Bor »

Lijkt me een koddig gezicht: een strakke Escher, maar dan wel met zo'n wollig hoofd! Fijn dat jullie op deze manier een manier hebben gevonden om het zelf te kunnen (en willen) doen.
groetjes Esther
Afbeelding
Gebruikersavatar
Eldrid
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 2467
Lid geworden op: 08 dec 2010 15:13
Mijn hond heet: Teuntje (vooheen Diezel)
Locatie: Monnickendam

Re: trimmen

Bericht door Eldrid »

Foto? :wink:
Helene
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3330
Lid geworden op: 10 jul 2008 12:24

Re: trimmen

Bericht door Helene »

de foto komt er aan
Helene
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3330
Lid geworden op: 10 jul 2008 12:24

Re: trimmen

Bericht door Helene »

Escher was erg vuil , ook veel klitten , vooral zijn baard was een drama , Roel heeft veel weggeknipt. Wassen jullie je airedale wel eens? Escher is nog nooit echt gewassen , wel plaatselijk met een washandje na het eten van mensenpoep of na het rollen in rotte vis , maar nog nooit in een warm bad met shampoo. Groet Hélène
Bor
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3298
Lid geworden op: 16 jan 2009 14:04
Locatie: Warnsveld

Re: trimmen

Bericht door Bor »

Ooit is Bor eens onder de douche geweest, na rollen in rotte vis. Maar toen was hij nog een stuk kleiner en konden we 'm naar boven dragen. Nu gaat dat niet meer en dus is hij al zo'n 7 jaar niet meer in bad geweest. Niet nodig ook trouwens. Ik kam 'm wel veel, om klitten te voorkomen.
groetjes Esther
Afbeelding
Gebruikersavatar
Eldrid
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 2467
Lid geworden op: 08 dec 2010 15:13
Mijn hond heet: Teuntje (vooheen Diezel)
Locatie: Monnickendam

Re: trimmen

Bericht door Eldrid »

Diezel word altijd gewassen bij de kapper. En dan vind ik m echt verschrikkelijk stinken! :puke:
Ik hou niet zo van synthetische luchtjes
Gebruikersavatar
mleentje
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 2639
Lid geworden op: 03 mei 2009 21:27
Mijn hond heet: Guus, voorheen Wilma
Locatie: Brugge

Re: trimmen

Bericht door mleentje »

Guus is twee maal gewassen omdat hij vuil was en stonk. Wilma is paar maal gewassen omdat ze last had van haar huid. En eenmaal omdat ze vlooien had. In de regel hoeven onze lieverds niet gewassen te worden.
Hier ben ik dan. Lekker mezelf.
Afbeelding
Guus, april 2015
Plaats reactie