Het Airedale Terrier dieët van A tot Z

Heb je vragen of tips over voeding of verzorging van je hond, stel ze hier
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Donna
Volwassen hond
Volwassen hond
Berichten: 669
Lid geworden op: 09 dec 2009 18:59

Het Airedale Terrier dieët van A tot Z

Bericht door Donna »

In navolging van een opmerking van Helene dat vroeger de honden met de pot mee aten volgt hier het favoriete dieët van Donna. Dit dieët is heel simpel het gaat zoals vanavond van A tot Z. In Donna taal worden de letters ingevuld zo als ze wil. Het waren dus nu asperges en zalm. Vorige week hebben wij het asperge seizoen geopend en vanavond van de ingevroren restanten soep gemaakt. Vanuit de mand worden we in de gaten gehouden of we het wel goed doen. Dit wordt niet lang door Donna volgehouden. Strategisch gaat ze voor de keuken liggen. Bedelen doet ze niet maar we worden scherp in de gaten gehouden. Wanneer valt er wat van de kar. Bij een beweging richting de bak gaat Donna er voor zitten. Donna krijgt normaal gesproken haar brokken aangevuld met sperziebonen. Wekelijks worden de blikken ingeslagen. Nog nooit de vraag gehad wat we met al die blikken doen. Wel "blikken" van onbegrip en verwondering. Na het koken krijgt Donna vaak nog iets van groenten,vlees of vis. Echt met de pot mee-eten is het dus niet maar Donna krijgt ook onze dingen. Ze geniet ervan en nadat ze zoiets gegeten heeft wordt de keuken onderworpen aan een inspectie, er zou toch wat op de grond gevallen kunnen zijn.

Groet,

Patrick & Jaap
Afbeelding
Dit ben ik, Donna!
Gebruikersavatar
Eldrid
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 2467
Lid geworden op: 08 dec 2010 15:13
Mijn hond heet: Teuntje (vooheen Diezel)
Locatie: Monnickendam

Re: Het Airedale Terrier dieët van A tot Z

Bericht door Eldrid »

Mooi he? Diezel bedelt ook nooit. Hij blijft gewoon keurig voor zich uit zitten kijken. Hij weet toch wel dat hij altijd wat krijgt als hij niet zeurt. Pinkeltje bedelt zowiezo niet. Vanavond was het een restant andijvieschotel met shoarma, fetakaas en rode ui. En smullen dat ze ervan deden!
Gebruikersavatar
Esther
Beheerder
Berichten: 4383
Lid geworden op: 28 sep 2006 23:52
Mijn hond heet: Benthor*, Iarik*, Mukkie* en Nirko
Locatie: Deventer

Re: Het Airedale Terrier dieët van A tot Z

Bericht door Esther »

Benthor bedelt nooit. Hij wacht op het juiste moment en pakt het dan zelf. :engel:
Afbeelding
Gebruikersavatar
mleentje
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 2639
Lid geworden op: 03 mei 2009 21:27
Mijn hond heet: Guus, voorheen Wilma
Locatie: Brugge

Re: Het Airedale Terrier dieët van A tot Z

Bericht door mleentje »

Zo kennen we er nog.
Hier ben ik dan. Lekker mezelf.
Afbeelding
Guus, april 2015
Plaats reactie