hondengeur

Heb je vragen of tips over voeding of verzorging van je hond, stel ze hier
Gebruikersavatar
Esther
Beheerder
Berichten: 4383
Lid geworden op: 28 sep 2006 23:52
Mijn hond heet: Benthor*, Iarik*, Mukkie* en Nirko
Locatie: Deventer

Re: hondengeur

Bericht door Esther »

Benthor ruikt naar knuffelbeer. :I:
Gebruikersavatar
marionblomsma
Junior
Junior
Berichten: 83
Lid geworden op: 25 jun 2013 21:56
Mijn hond heet: nelson
Locatie: hallum

Re: hondengeur

Bericht door marionblomsma »

Tsja, in principe kan elke hond stinken, vooral als ze lekker in modder of zelfs in de stront hebben liggen rollebollen!
Bij Nelson is het me nooit opgevallen dat hij stonk en mijn echtgenoot heeft hier ook nooit over geklaagd , en dat is een pieper wat geurtjes betreft, moet je weten! Als een Airedale een goede verzorging krijgt wat betreft goed borstelen en regelmatig trimmen heb je hier zelfs helemaal geen last van. Het kan zijn dat er uitzonderingen zijn , maar dat kan dan ook aan het voer liggen ! Een Airedale heeft nu eenmaal een mooie volle vacht en iedereen die zich zo'n prachtig ras aanschaft moet deze ook met veel liefde en zorg te onderhouden, en een goede trimsalon zoeken! . Als dit te bezwaarlijk is dan moet men aan een ander ras gaan denken b.v. een Chinese naakthond. Maar , die kunnen volgens mij ook stinken hóór!!! :lol: :haha: :cheer:
Afbeelding
Helene
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3330
Lid geworden op: 10 jul 2008 12:24

Re: hondengeur

Bericht door Helene »

als vreemde mensen bij ons binnenkomen zeggen ze weleens dat ze niet ruiken dat er een hond in huis is,zelf ruik ik het alleen als Escher nat is ,maar een hond ruikt gewoon naar hond, ik lucht wel dagelijks het huis en ik draai elke week een ''hondenwas'', zijn kleed en de handdoeken om hem droog te maken na een modderbad of regenbui.Groeten Hélène
Plaats reactie