yes,yes,yes,eindelijk

Heb je vragen of tips over voeding of verzorging van je hond, stel ze hier
Plaats reactie
anneguy
Nieuwe gebruiker
Berichten: 5
Lid geworden op: 16 okt 2012 17:17
Mijn hond heet: Bruno

yes,yes,yes,eindelijk

Bericht door anneguy »

Hallo iedereen,

Sinds onze Bruno bij ons is heeft hij steeds hele platte stoelgang gehad.Alle soorten brokken heb ik geprobeerd,niets hielp.Toen ontdekte ik jullie forum en ben daar op zoek gegaan naar tips en het onderwerp waarbij er een filmpje zat over onderzoek naar hondenbrokken heeft mijn ogen doen opengaan om naar andere vormen zoals vers diepvries vlees te gaan kijken.En zie nu eet hij smorgens vers vlees,smiddags brokken en savonds nog eens vers vlees en de stoelgang is normaal.Ik ben hier heel blij mee want dat wil niet alleen zeggen dat Bruno er beter mee is maar zo een smurrie oprapen is ook echt niet leuk,Heeeeeel erg bedankt voor de tips en ik ga zeker zelf ook nog wat dingen uitproberen.

Anne,
Bor
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3298
Lid geworden op: 16 jan 2009 14:04
Locatie: Warnsveld

Re: yes,yes,yes,eindelijk

Bericht door Bor »

Leuk dat je al zo snel een oplossing vond op dit forum! Zo zie je maar weer, hoe nuttig het kan zijn.
Maar ook vooral gewoon heel leuk om te lezen hoe anderen omgaan met de nukken van dit leuke ras (of juist niet omgaan in de zin van: laat het maar even zo... :mrgreen: )
Fijn dat voor Bruno deze oplossing goed werkte!
groetjes Esther
Afbeelding
Gebruikersavatar
Eldrid
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 2467
Lid geworden op: 08 dec 2010 15:13
Mijn hond heet: Teuntje (vooheen Diezel)
Locatie: Monnickendam

Re: yes,yes,yes,eindelijk

Bericht door Eldrid »

Ja wat een goed forum is dit he? Wij hebben er ook heel veel aan gehad en hebben er nog steeds veel aan.
Ook Diezel is veel vrolijker sinds hij vaker vers vlees krijgt.

groetjes,
Diezel & Eldrid
Gebruikersavatar
Esther
Beheerder
Berichten: 4383
Lid geworden op: 28 sep 2006 23:52
Mijn hond heet: Benthor*, Iarik*, Mukkie* en Nirko
Locatie: Deventer

Re: yes,yes,yes,eindelijk

Bericht door Esther »

Leuk om te lezen dat Bruno's stoelgang goed is dankzij een tip op het forum! :blij:
Onze honden eten ook vers vlees gecombineerd met brokken en het bevalt ons ook prima.
Afbeelding
Plaats reactie