JELLA ZIEKJES

Heb je vragen of tips over voeding of verzorging van je hond, stel ze hier
Plaats reactie
Nancy
Puppy
Berichten: 13
Lid geworden op: 04 okt 2011 09:09
Mijn hond heet: JELLA

JELLA ZIEKJES

Bericht door Nancy »

Hallo,

ons Jella ( nu 2 jaar ) is al een paar daagjes ziek, sinds vorige dinsdag in de namiddag beginnen braken, ' s avonds nog enkel gal, woensdag is aan ons meisje precies niet veel te zien, eet normaal wandelt graag, behalve ' s nachts al haar eten moest er gewoon terug uit. Dus ja wij donderdag naar de dierenarts. Hij merkt niet echt iets speciaals, behalve toen wij begonnen te vertellen dat Jella zeer graag gras lust .... ( Onze vorige hond ook (kruising zwarte labrador met Groenendaler) Dus ja voor ons geen probleem ...
De dierenarts zei echter dat dit wel eens aan haar voeding kon liggen ( krijgt nu Pedigree) en adviseerde ons om naar
Hill over te schakelen ? Iemand hier ervaring mee.
Als onze Rocky (vorige hond) een maagprobleemkje had, gaven we hem gewoon gekookte rijst met kip, maar voor haar
zou dit niet zo goed zijn.
We zijn nu sinds 2 dagen overgeschakeld op het eten van Hill en tot nu toe geen probleem.....

Wel spijtig haar maagje want we mochten van de dierenarts niet naar de bijeenkomst van Airedales op 26/5 gaan, gezien
we elke stressfactor moeten vermijden

Maar ja, ons meisje gaat voor alles ... :hoera:
Gebruikersavatar
Esther
Beheerder
Berichten: 4383
Lid geworden op: 28 sep 2006 23:52
Mijn hond heet: Benthor*, Iarik*, Mukkie* en Nirko
Locatie: Deventer

Re: JELLA ZIEKJES

Bericht door Esther »

Benthor at als pup ook Hill's. Ik vond het prima voer. :ok:
We zijn overgestapt op ander voer omdat Benthor het op een bepaald moment niet meer lekker vond.
Ze eten nu Smuldier en Cavom brokken.

Beterschap voor jullie Jella. :bloem:
Afbeelding
ria
Jonge hond
Jonge hond
Berichten: 415
Lid geworden op: 28 mei 2012 08:22
Mijn hond heet: amar
Locatie: ommen
Contacteer:

Re: JELLA ZIEKJES

Bericht door ria »

Wat vervelend! Als je honde-maatje ziek is, voel ik me ook nooit zo lekker.......
Ik kan je geen advies geven over voer; onze Airedale Amar is nog maar niet tien maanden. Ze krijgt Royal Canin hypoallergeen voer.
Hopelijk gaat het zo verder goed op Hills. Heel veel beterschap en sterkte, hoor!
Afbeelding
Niets trouwer (en ondeugender...) dan een.......... :D
Gebruikersavatar
Eldrid
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 2467
Lid geworden op: 08 dec 2010 15:13
Mijn hond heet: Teuntje (vooheen Diezel)
Locatie: Monnickendam

Re: JELLA ZIEKJES

Bericht door Eldrid »

Wat naar voor Jella :( . Hopelijk voelt ze zich snel weer beter.
Sterkte.
Gebruikersavatar
mleentje
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 2639
Lid geworden op: 03 mei 2009 21:27
Mijn hond heet: Guus, voorheen Wilma
Locatie: Brugge

Re: JELLA ZIEKJES

Bericht door mleentje »

Onze wheaten kreeg Hills mee van de fokker en we zijn dat altijd blijven gebruiken. Lam en rijst namen we want meneer had wel eens last van jeuk. Wilma krijgt Europremium en daar zijn wij best tevreden over. Tot over enkele weken hadden we Europremium finest selection met hert voor gevoelige darmen. Toen dit niet meer op voorrad bleek zijn we voor lam en rijst gegaan en dat vindt ze prima.
Hier ben ik dan. Lekker mezelf.
Afbeelding
Guus, april 2015
Plaats reactie