Kale Plekken

Heb je vragen of tips over voeding of verzorging van je hond, stel ze hier
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Donna
Volwassen hond
Volwassen hond
Berichten: 669
Lid geworden op: 09 dec 2009 18:59

Kale Plekken

Bericht door Donna »

De laatste paar weken wordt Donna "geplaagd" door kale plekken op haar flanken. We zijn bij de DA geweest, afschraapsel van de huid genomen en ook een bloedonderzoek. Gelukkig is daar niets geks uit gekomen, maar de plekken blijven. Een dame hier uit de buurt, ook Airedale eigenaar, vroeg wat we haar voerden. "Toch geen Eukanuba, hoop ik " zei ze. Dat deden we dus juist wel..... Na wat internet speuren zijn we tot een andere voeding gekomen. We hopen dat het gaat werken. Heb de indruk dat de kale plekken er op zijn minst wat "gezonder" uit gaan zien. Hebben jullie ooit zoiets meegemaakt?

Groeten,

Jaap en Patrick
Afbeelding
Dit ben ik, Donna!
Helene
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3330
Lid geworden op: 10 jul 2008 12:24

Re: Kale Plekken

Bericht door Helene »

Ik zag de kale plekken ,meer doorschijnende plekken bij Donna, toen ze aan het logeren was hier in de buurt.Ik dacht dat het nog van het trimmen was.Onze vorige airedale had ook weleens kale plekken,de dierenarts zei destijds dat airedales wel last hadden van allergie, ze adviseerde dieetvoer, ik heb dat geprobeerd met weinig resultaat,bovendien vond ik het erg duur.Ik heb net als jullie gezocht en het een en ander uitgeprobeerd,op een gegeven moment vonden we het eten wat geen problemen veroorzaakte.Hopelijk is dat bij Donna ook zo.Groeten Hélène
Plaats reactie