ook lucht voor Mika

Heb je vragen of tips over voeding of verzorging van je hond, stel ze hier
Plaats reactie
Bor
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3298
Lid geworden op: 16 jan 2009 14:04
Locatie: Warnsveld

ook lucht voor Mika

Bericht door Bor »

Morgen gaat Mika ook naar de kapper... eindelijk!! Het is één groot schaap, volledig bedolven onder een dik pak haar. In de oksels vandaag nog twee wondjes gevonden. Ze piept niet snel... ze zijn zo hard voor zichzelf. Morgen dus weer een nieuwe hond. Samen met de nog korte Bor twee schoonheden om mee te pronken. Nou pronk ik altijd met ze, maar dan nog net een beetje extra.

groetjes Esther
Afbeelding
Helene
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3330
Lid geworden op: 10 jul 2008 12:24

Re: ook lucht voor Mika

Bericht door Helene »

Roel is vandaag ook weer begonnen met het trimmen van Escher , op het terras in de schaduw, de rug is klaar , daarna zijn ze gestopt o, wat was Escher blij , morgen gaat Roel weer verder Groet Hélène
Bor
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3298
Lid geworden op: 16 jan 2009 14:04
Locatie: Warnsveld

Re: ook lucht voor Mika

Bericht door Bor »

Escher heeft het fijn voor elkaar, zo met de baas die het in stukjes doet. Mika moest lang... Petra is 3,5 uur bezig geweest. het blijft ingewikkeld om Mika te plukken, al is een deel van haar vacht al wel echt verbeterd. Nu de nek en de kop nog, die wat anders in de vacht moeten komen. Ze is al een stukje donkerder weer. Daar gaat het ons niet om, maar de donkere plekken zijn ook de gezondere/betere plekken.
Ze is blij dat ze ervan af is nu en ze is enorm moe. Ze heeft zelfs niet gegeten, al gaan de koekjes er wel in :wink:
groetjes Esther
Afbeelding
Helene
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3330
Lid geworden op: 10 jul 2008 12:24

Re: ook lucht voor Mika

Bericht door Helene »

ja ik begrijp het , het staan in een bepaalde houding en dat getrek is heel vermoeiend , ze kan nu lekker uitrusten Groet Hélène
Helene
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3330
Lid geworden op: 10 jul 2008 12:24

Re: ook lucht voor Mika

Bericht door Helene »

vandaag dag 2 van de trim , Roel heeft de rug verder afgemaakt , tegenwoordig knipt hij de buik .Tijdens de trim draait hij veel , hij staat niet vast maar hij staat los op de tafel en hij ''lijdt''. Af en toe kom ik met iets lekkers langs en krijgt hij een knuffel, meer kan ik niet doen hè groet Hélène
FENNA
Jonge hond
Jonge hond
Berichten: 452
Lid geworden op: 03 okt 2017 14:27
Mijn hond heet: FENNA
Locatie: Beerzel (Putte)

Re: ook lucht voor Mika

Bericht door FENNA »

En laat dan het zonnetje maar komen met al die zomervachtjes :blij:
Plaats reactie