jatwerk

Alles over je andere huisdieren en andere rashonden
Plaats reactie
Bor
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3298
Lid geworden op: 16 jan 2009 14:04
Locatie: Warnsveld

jatwerk

Bericht door Bor »

Bor en Mika zijn goed opgevoede honden... nou ja, ik heb een beetje geluk ook, of vooral. Laatst nog een stuk taart op tafel laten staan en voor ruim een uur naar boven vertrokken... beneden aan gekomen stond het stuk er nog!!
Vandaag kwam ik terug met Bor en Mika van een lekkere wandeling en vond het al raar dat de katten ons niet stonden op te wachten, bovenaan de trap... in de keuken begreep ik waarom. ik had een stuk "vlees" (ik vind een stuk kip in cornflakes gerold geen echt stuk vlees) in plastic op het aanrecht liggen. Diep bevroren. Met de nadruk op HAD.... Na een lange zoektocht vond ik Artan terug, smakkend achterin de zolder, op een plek waar ik onmogelijk bij kan en waar alleen de zaklamp hem bereikte.... vanavond moet baasje maar even kijken of en wat er nog van over is hij iets kan opruimen. En de katten in de gaten houden i.v.m. het zakje wat erom zat...
Afbeelding

Kijk eens, wat een onschuldige schatten..... (NOT)
groetjes Esther
Afbeelding
Gebruikersavatar
Eldrid
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 2467
Lid geworden op: 08 dec 2010 15:13
Mijn hond heet: Teuntje (vooheen Diezel)
Locatie: Monnickendam

Re: jatwerk

Bericht door Eldrid »

:lol: :lol:
FENNA
Jonge hond
Jonge hond
Berichten: 452
Lid geworden op: 03 okt 2017 14:27
Mijn hond heet: FENNA
Locatie: Beerzel (Putte)

Re: jatwerk

Bericht door FENNA »

Kleine deugenieten
Baasje weet weer wat doen vanavond :lol:
Helene
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3330
Lid geworden op: 10 jul 2008 12:24

Re: jatwerk

Bericht door Helene »

ach hier smelt je toch van ,ik hoop dat ze geen diarree krijgen met zo'n bevroren stuk vlees in de buik .Groet Hélène
Bor
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3298
Lid geworden op: 16 jan 2009 14:04
Locatie: Warnsveld

Re: jatwerk

Bericht door Bor »

Het stuk vlees is terecht... Artan had het open geknabbeld en de gordon bleu (de kaas en de ham) er tussenuit gevreten. Slimme gozer! Het zakje was kapot, maar niet van gegeten.
We ruiken vast wel wat andere ontlasting vanavond :bleek:
groetjes Esther
Afbeelding
Plaats reactie