kat-proof

Alles over je andere huisdieren en andere rashonden
Plaats reactie
Bor
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3298
Lid geworden op: 16 jan 2009 14:04
Locatie: Warnsveld

kat-proof

Bericht door Bor »

Ben net klaar met alle grotere plantenbakken afdekken met kippengaas.... Van Bor had ik minder last, toen hij pup was, dan van ons monster Fred :twisted:
Alle planten zijn vooral onder aan de wortel mooi... De kerstboom (gelukkig nep) vooral in de top :roll:
Een hond valt nog wat aan en af te leren... da's bij een poes moeilijker :shock: Zelfs moelijker dan bij een airedale...
groetjes Esther
Afbeelding
Helene
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3330
Lid geworden op: 10 jul 2008 12:24

Re: kat-proof

Bericht door Helene »

o,jee, gaat ze in de plantenbakken rommelen, het houd je wel bezig.Hier in een huis aan huis blad stond vorige week een foto van een poes die in het asiel zat en een nieuw baasje zocht.Bijzonder aan die poes was dat ze buiten haar behoefte deed,was je niet thuis dan ging ze naar de wc.Zou ze dat zichzelf aangeleerd hebben?Kun je niet als ze weer in de planten rommelt met de plantenspuit spuiten,zo'n licht neveltje.Toen Escher pupje was liep ik regelmatig met de plantenspuit rond om hem het een en ander af te leren.Na een paar keer hoefde ik de spuit maar te laten zien en hij reageerde al.Als hij nu de plantenspuit tegenkomt op zijn tocht door het huis,pakt hij hem op en zwiept hij hem een eind weg.groeten Hélène
Bor
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3298
Lid geworden op: 16 jan 2009 14:04
Locatie: Warnsveld

Re: kat-proof

Bericht door Bor »

Gelukkig doet ze haar behoeftes niet in de planten.... het is alleen maar leuk om alle aarde er uit te smijten. Juist als ik er niet ben, gaat ze tekeer. Als ik Bor uit laat, is het standaart feest als we thuis komen. Mevrouw staat ons dan parmantig op te wachten: ja... als jullie zonder mij weg durven gaan...
Het kippengaas lijkt te helpen.
Groetjes Esther
Afbeelding
Plaats reactie