Mukkie

Alles over je andere huisdieren en andere rashonden
Marieta
Erelid
Erelid
Berichten: 2583
Lid geworden op: 29 jul 2006 22:17
Locatie: Hengelo

Re: Mukkie

Bericht door Marieta »

:cheer: Van harte gefeliciteerd met jullie aanwinst!!!!! :feli:
Wat ziet dat er goed uit met de jongens, maar ik had niet anders verwacht. Sally en ik kunnen niet wachten haar te ontmoeten. Snel maar wat afspreken?
Kiz Marieta
[img]http://i120.photobucket.com/albums/o171/sallyairedale/forum%20psp/airedaleforum/banner.jpg[/img]
Gebruikersavatar
Esther
Beheerder
Berichten: 4383
Lid geworden op: 28 sep 2006 23:52
Mijn hond heet: Benthor*, Iarik*, Mukkie* en Nirko
Locatie: Deventer

Re: Mukkie

Bericht door Esther »

We hebben Mukkie nu bijna een half jaar dus ik vond het weer tijd voor een update :mrgreen:

Het gaat uitstekend met haar! Ze is volledig opgenomen in de roedel. Ze is een vrolijk en naar terriërmaatstaven :engel: gehoorzaam hondje.
Tijdens het loslopen let ze goed op en speelt ze met Benthor en Iarik. Ze reageert rustig naar andere honden.
Ze is gek op mensen (vooral kinderen). Toen we haar net hadden was ze regelmatig bang buiten en dat is bijna helemaal over. Nu schrikt ze nog wel eens van een onverwachte situatie maar herstelt zich binnen een paar seconde.

Ze is nog niet loops geweest. Benthor is wel een poosje erg geïnteresseerd geweest in haar. We hebben ze toen voor de zekerheid gescheiden als we er niet bij waren.

Ze was een beetje een "impulsaankoop" :engel: maar we hebben er geen seconde spijt van gehad. We zijn gek op haar! :I:
Afbeelding
Bor
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3298
Lid geworden op: 16 jan 2009 14:04
Locatie: Warnsveld

Re: Mukkie

Bericht door Bor »

Een half jaar alweer... leuk hoor, dat het zo goed klikt. En ach, een impuls... als je er achter staat en weet dat je het af maakt, is dat helemaal niet zo heel erg.
Ze had het slechter kunnen treffen....
groetjes Esther
Afbeelding
Gebruikersavatar
mleentje
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 2639
Lid geworden op: 03 mei 2009 21:27
Mijn hond heet: Guus, voorheen Wilma
Locatie: Brugge

Re: Mukkie

Bericht door mleentje »

Leuk om nog eens iets over Mukkie te horen en te zien.
Hier ben ik dan. Lekker mezelf.
Afbeelding
Guus, april 2015
Jacobine
Jonge hond
Jonge hond
Berichten: 357
Lid geworden op: 11 sep 2008 21:06
Mijn hond heet: Spitfire
Locatie: Wassenaar
Contacteer:

Re: Mukkie

Bericht door Jacobine »

Jeetje, wat gaat dat snel zeg. Ontzettend leuk dat het zo goed gaat met Mukkie en met Bethor en Iarik. Bijzonder toch dat honden zich zo snel kunnen herstellen als de omstandigheden maar goed zijn. Ik vind dat altijd weer fascinerend.
Maar heel goed om te horen dat Mukkie haar plek helemaal heeft gevonden. Had zo ook dubbel en dwars verdiend.
Plaats reactie