Iarik weer gewond door Rottweiler op cursus

Alles over je andere huisdieren en andere rashonden
Gally
Jonge hond
Jonge hond
Berichten: 307
Lid geworden op: 25 sep 2006 14:46
Locatie: Brabant

Bericht door Gally »

Het commentaar van Jeanette is me uit het hart gegrepen! Ik hoop dat het nu snel goed komt met zijn oog.
Airedale4ever
Tineke

Bericht door Tineke »

Hoe gaat het nu met Iarik?
En zijn jullie nu naar een andere school gegaan?
Gebruikersavatar
Esther
Beheerder
Berichten: 4383
Lid geworden op: 28 sep 2006 23:52
Mijn hond heet: Benthor*, Iarik*, Mukkie* en Nirko
Locatie: Deventer

Bericht door Esther »

zijn oog is aan de beterende hand maar ik vraag me wel af of het bindweefsel zich weer helemaal herstelt. Er zal nog wel een paar weken overheen gaan denk ik.

We hebben inmiddels ook met de instructeur gesproken. Hij is teruggekomen op zijn eerdere opmerkingen en zorgt dat de rottweiler en Iarik gescheiden blijven. Iarik krijgt de komende weken heel chic priveles op een andere dag. Tijdens het examen blijven Iarik en de rottweiler gescheiden en komen ze niet tegelijk op het veld. De instructeur geeft nu ook aan dat Iarik geen enkel probleem heeft met de honden uit de groep.
Afbeelding
Jade

Bericht door Jade »

Top!
Tineke

Bericht door Tineke »

Hoezo deze ommezwaai van de instructeur? Wel fijn dat het nu netjes wordt opgelost. Maar zijn eerste reacties blijven vreemd.
Marco

Bericht door Marco »

Tineke schreef:Hoezo deze ommezwaai van de instructeur? Wel fijn dat het nu netjes wordt opgelost. Maar zijn eerste reacties blijven vreemd.
Slecht gedrag negeren, goed gedrag belonen. Nu loopt ie weer keurig naast ons :D
Gebruikersavatar
Esther
Beheerder
Berichten: 4383
Lid geworden op: 28 sep 2006 23:52
Mijn hond heet: Benthor*, Iarik*, Mukkie* en Nirko
Locatie: Deventer

Bericht door Esther »

Iariks oog is helaas weer dikker geworden dus we zijn vanmorgen weer bij de dierenarts geweest (bezoekje 4). Hij heeft een injectie gehad om de zwelling tegen te gaan, een nieuwe tube van de zalf en een nieuw medicijn met boorzuur. Hij heeft nu ook een kap om zodat hij er niet met zijn poot aan kan zitten. Volgende week donderdag moeten we weer terugkomen. Ik hoop dat het dan flink verbeterd is.
Afbeelding
Maaike

Bericht door Maaike »

he wat vevelend :( .
Is er een mogelijkheid dat je de DA kosten op de eigenaar van die rottweiler kunt verhalen? Ik bedoel het loopt zo toch aardig in de papieren.Toch?
Jade

Bericht door Jade »

Beterschap voor de lieve Iarik!
Marieta
Erelid
Erelid
Berichten: 2583
Lid geworden op: 29 jul 2006 22:17
Locatie: Hengelo

Bericht door Marieta »

Ik vind het zo vreselijk vervelend voor die lieverd! Ook nog zo'n akelige kap erbij.
Ik zou die eigenaar eens goed laten weten wat zijn hond heeft aangericht! Heeft deze niet op zijn minst een keer zijn excuses gemaakt?
Kiz Marieta
[img]http://i120.photobucket.com/albums/o171/sallyairedale/forum%20psp/airedaleforum/banner.jpg[/img]
Gebruikersavatar
Esther
Beheerder
Berichten: 4383
Lid geworden op: 28 sep 2006 23:52
Mijn hond heet: Benthor*, Iarik*, Mukkie* en Nirko
Locatie: Deventer

Bericht door Esther »

Marieta schreef:Ik zou die eigenaar eens goed laten weten wat zijn hond heeft aangericht! Heeft deze niet op zijn minst een keer zijn excuses gemaakt?
Ik heb van de eigenaar van de wit-bruine hond een email gehad waarin hij vraagt hoe het met Iarik is. Van de eigenaar van de rottweiler heb ik niets gehoord. Ik heb ze dit weekend zelf maar even gemaild. :roll:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Esther
Beheerder
Berichten: 4383
Lid geworden op: 28 sep 2006 23:52
Mijn hond heet: Benthor*, Iarik*, Mukkie* en Nirko
Locatie: Deventer

Bericht door Esther »

Corrie Lange schreef:Wat naar zeg dat het zó lang duurt allemaal!
Hoe is Iarik eronder?
Iarik is al weer aardig vrolijk gelukkig. Hij was ook snel gewend aan de kap.
Afbeelding
Marieta
Erelid
Erelid
Berichten: 2583
Lid geworden op: 29 jul 2006 22:17
Locatie: Hengelo

Bericht door Marieta »

Esther schreef:
Marieta schreef:Ik zou die eigenaar eens goed laten weten wat zijn hond heeft aangericht! Heeft deze niet op zijn minst een keer zijn excuses gemaakt?
Ik heb van de eigenaar van de wit-bruine hond een email gehad waarin hij vraagt hoe het met Iarik is. Van de eigenaar van de rottweiler heb ik niets gehoord. Ik heb ze dit weekend zelf maar even gemaild. :roll:
Dan heeft hij weinig karakter wat mij betreft. Goed dat je zelf wat gestuurd hebt, laat het maar goed weten!
Kiz Marieta
[img]http://i120.photobucket.com/albums/o171/sallyairedale/forum%20psp/airedaleforum/banner.jpg[/img]
Tineke

Bericht door Tineke »

Wat vervelend dat het zo lang duurt. En dan nog zo'n vervelende kap om. Sterkte ermee.
Jade

Bericht door Jade »

Heb je al iets gehoord? Laat me raden.... :roll:
Plaats reactie