Familiedag ATCN 4 september 2010

Clubmatchen, clubwandelingen, beurzen en andere Airedale gerelateerde bijeenkomsten buiten dit forum.
Plaats reactie
Marco
Volwassen hond
Volwassen hond
Berichten: 604
Lid geworden op: 02 dec 2009 18:56

Familiedag ATCN 4 september 2010

Bericht door Marco »

De ATCN organiseert op 4 september de altijd gezellige familiedag. Er is weer van alles te zien en vooral ook te doen. Van workshops en (jonge honden) keuringen tot foto's laten maken door een professioneel (honden)fotograaf. Entre is voor iedereen gratis en andere rassen zijn ook welkom. De locatie is weer op het vertrouwde adres:

Manege "De Fruithof"
Dorpstraat 6
6666 AE
Heteren

Met name voor onze nieuwe forumleden die een Airedale op hun verlanglijstje hebben staan een uitgelezen kans om kennis te maken met het ras, via de rasvereniging A.T.C.N. Zoveel Airedales kom je dagelijks niet tegen :mrgreen: Ook van dit forum zullen er weer een aantal naar de familiedag gaan.
Afbeelding
Je hebt mensen met honden en hondenmensen
Gebruikersavatar
Esther
Beheerder
Berichten: 4383
Lid geworden op: 28 sep 2006 23:52
Mijn hond heet: Benthor*, Iarik*, Mukkie* en Nirko
Locatie: Deventer

Re: Familiedag ATCN 4 september 2010

Bericht door Esther »

Ik ben van plan om een kijkje te nemen op de familiedag. Wie gaat nog meer?
Afbeelding
Helene
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3330
Lid geworden op: 10 jul 2008 12:24

Re: Familiedag ATCN 4 september 2010

Bericht door Helene »

ik zou wel willen maar we hebben wat anders ,maar geef al die airedales die je ziet een dikke knuffel groeten Hélène
Marieta
Erelid
Erelid
Berichten: 2583
Lid geworden op: 29 jul 2006 22:17
Locatie: Hengelo

Re: Familiedag ATCN 4 september 2010

Bericht door Marieta »

Ik ga ook niet. We gaan in huis aan de slag.
Kiz Marieta
[img]http://i120.photobucket.com/albums/o171/sallyairedale/forum%20psp/airedaleforum/banner.jpg[/img]
Gebruikersavatar
Esther
Beheerder
Berichten: 4383
Lid geworden op: 28 sep 2006 23:52
Mijn hond heet: Benthor*, Iarik*, Mukkie* en Nirko
Locatie: Deventer

Re: Familiedag ATCN 4 september 2010

Bericht door Esther »

Ik ben vanmiddag op de familiedag geweest. Ik vond het leuk om weer eens een boel Airedales bij elkaar te zien. De Junior handling was leuk om te zien. Benthor was mee en hij vond het erg leuk. Hij liep te schuimbekken van alle geurtjes en ontmoetingen. :mrgreen:
Ik heb Gertie met Utah en Jutter gezien. :blij:
Benthor is nog even het water in geweest (vlakbij de manege) en toen zijn we weer richting huis vertrokken.
Afbeelding
gertie
Junior
Junior
Berichten: 54
Lid geworden op: 14 dec 2009 23:29
Mijn hond heet: jutter en utah

Re: Familiedag ATCN 4 september 2010

Bericht door gertie »

inderdaad, wij waren er ook! en ik herkende esther maar vooral benthor (door zijn staande oor!) jutter en benthor wilden wel even op de vuist dus we zijn maar doorgelopen.
het was precies een jaar geleden dat bibi overleed , dus voor mij een goede dag om met airedales bezig te zijn..ik vond het heel leuk als die verschillende, en toch op elkaar lijkende, honden te zien! met bibi was ik eens naar de familiedag geweest, maar dat is inmiddels een jaar of 12 geleden. in mijn beleving is het ras er in die jaren op vooruit gegaan, ik vond dat er erg veel mooie (qua kleur en bouw) jonge honden rondliepen! ook viel het me op dat de reuen vaak echt behoorlijk groot zijn!

voor utah hebben we een u-lead gekocht, een soort band waarmee ze minder zou moeten trekken...en het werkt inderdaad! het maakt het lopen er een stuk plezieriger op en ze lijkt er verder geen last van te hebben! nu telkens belonen en hopelijk is het dan over een poosje niet meer nodig!

voor ons is heteren een eind rijden,vanuit friesland. bij heerde (zwolle) hebben we dus nog een mooie wandeling gemaakt om de dag af te sluiten.

groeten, gertie
Gebruikersavatar
Esther
Beheerder
Berichten: 4383
Lid geworden op: 28 sep 2006 23:52
Mijn hond heet: Benthor*, Iarik*, Mukkie* en Nirko
Locatie: Deventer

Re: Familiedag ATCN 4 september 2010

Bericht door Esther »

Ik heb een kilo gedroogde pens gekocht en een speeltje dat volgens de producent onverwoestbaar is. We zullen zien. :mrgreen:
Afbeelding
Plaats reactie