Leuke sfeer

Voor vragen en opmerkingen m.b.t. het forum stel ze hier.
Plaats reactie
Jacobine
Jonge hond
Jonge hond
Berichten: 357
Lid geworden op: 11 sep 2008 21:06
Mijn hond heet: Spitfire
Locatie: Wassenaar
Contacteer:

Leuke sfeer

Bericht door Jacobine »

Ik moet het toch eens zeggen, ik vind dat er op dit forum een leuke sfeer hangt.
Iedereen wordt welkom ontvangen en de reacties zijn serieus, vrolijk, met het nodige relativeringsvermogen en altijd meedenkend. Als iemand een probleem post zijn de reacties nooit veroordelend maar altijd adviserend. Uiteraard zijn de reacties soms ook kritisch, maar dan altijd onderbouwd en netjes. Aan de betreffende persoon om alle goed bedoelde adviezen naar eigen inzicht en behoefte in te vullen.

En Esther en Marco doen het uitsstekend als beheerders. Streng en rechtvaardig, dat moet ook wel anders maken wij er met zijn allen een troepie van, maar zij zorgen ook echt voor de bovengenoemde sfeer.
Helemaal goed, moeten we met zijn allen vooral zo mee door gaan! :hoera:
Gebruikersavatar
Esther
Beheerder
Berichten: 4383
Lid geworden op: 28 sep 2006 23:52
Mijn hond heet: Benthor*, Iarik*, Mukkie* en Nirko
Locatie: Deventer

Re: Leuke sfeer

Bericht door Esther »

Ik word er helemaal verlegen van :oops: maar tegelijkertijd trots :cheer:
Wat ontzettend leuk om dit te lezen! Wij vinden het heel belangrijk dat de sfeer goed is en dat mensen zich hier op hun gemak voelen. :bloem: Niet bang hoeven zijn voor vervelende reacties als je een vraag stelt. Er zijn hier geen pispaaltjes of pestkoppen zoals je op sommige andere fora ziet. Er wordt heel veel kennis en ervaring gedeeld en ook erg gelachen om de streken en grappen van de airedales. :gnagna:

Ik vind dat we een leuke groep mensen hebben op het forum. De sfeer op het forum maken we met ons allen. :applaus:
Afbeelding
Marco
Volwassen hond
Volwassen hond
Berichten: 604
Lid geworden op: 02 dec 2009 18:56

Re: Leuke sfeer

Bericht door Marco »

Bedankt voor het compliment. Ik vind dat je gelijk hebt. Er hangt hier een hele leuke sfeer. Ons motto was vanaf het begin: je hoeft het niet met elkaar eens te zijn maar we houden het gezellig. Die twee zaken kunnen prima samen. Agree to disagree. :D

Waar ik absoluut niet van hou is een onnatuurlijke sfeer waarbij je elkaar constant 'naar de bek moet praten' en een verschil van mening wordt gezien als ruzie. Het moet hier veilig zijn je mening te uiten. Het andere uiterste is een situatie waarbij er constant veroordeeld wordt omdat je bv het verkeerde merk brokken voert volgens een alpha groepje. Die twee uitersten komen voor.

De behulpzaamheid van iedereen stel ik erg op prijs. Leuk om te zien dat er vanuit verschillende standpunten naar een hulpvraag van iemand wordt gekeken. Geen enkel antwoord wordt daarbij als onzin afgedaan. Niemand is perfect of claimt perfect te zijn en zo leren we van elkaar.

Blijf allemaal lekker schrijven en lezen en de lawine op gang houden. Het forum is nog steeds in ontwikkeling. We willen nog veel meer leden en het middelpunt zijn op internet van Airedale minnend Nederland en België. Natuurlijk open en onafhankelijk.
Afbeelding
Je hebt mensen met honden en hondenmensen
Bor
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3298
Lid geworden op: 16 jan 2009 14:04
Locatie: Warnsveld

Re: Leuke sfeer

Bericht door Bor »

Helemaal mee eens! Heerlijk, dat je ergens terecht kunt met je airedale-gekte. :wink: Daarnaast heb ik(vooral in het begin)erg veel geleerd. Wetende dat je nooit ergens alleen in staat en dat je niet de enige bent die weleens fouten maakt, is een prettig idee.
:hoera: Groetjes Esther
Afbeelding
Gebruikersavatar
mleentje
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 2639
Lid geworden op: 03 mei 2009 21:27
Mijn hond heet: Guus, voorheen Wilma
Locatie: Brugge

Re: Leuke sfeer

Bericht door mleentje »

Het blijft inderdaad een heel prettig forum om actief op te zijn. Vol leuke verhalen en weetjes over onze sloebers en zonder "bitcherig" gedoe. Heerlijk. :hoera: te :gek: :bloem: :feli:
Hier ben ik dan. Lekker mezelf.
Afbeelding
Guus, april 2015
Marieta
Erelid
Erelid
Berichten: 2583
Lid geworden op: 29 jul 2006 22:17
Locatie: Hengelo

Re: Leuke sfeer

Bericht door Marieta »

Ik sluit mij aan bij alle complimenten. Ik ben er trots op dat het beheer van het forum in zulke goede handen terecht is gekomen!!!!!!!!! :hoera:
Kiz Marieta
[img]http://i120.photobucket.com/albums/o171/sallyairedale/forum%20psp/airedaleforum/banner.jpg[/img]
Plaats reactie