Yvento's home

Hier staan namen van Fokkers en kennels
Plaats reactie
Maaike

Yvento's home

Bericht door Maaike »

Wij krijgen binnenkort dus ook een pup van Yvento's home. Dit jaar hebben ze 2 nesten kort achter elkaar omdat de teef van het huidige nestje anders te oud zou worden voor haar eerste nestje.
Ik heb tot dusver alleen nog maar kontakt per telefoon en mail gehad maar het klinkt allemaal picobello daar. Volgende week zondag gaan we kijken. OOk door jeanette ben ik erg nieuwsgierig geworden. Maar ik, of moet ik zeggen wé hebben er erg veel zin in.
Gebruikersavatar
Odys
Puppy
Berichten: 42
Lid geworden op: 13 jan 2008 22:53
Locatie: Hollandscheveld

Bericht door Odys »

Ook ons oog is op deze fokker gevallen...ik ga straks een mailtje sturen en dan maar afwachten.....

Direct toen ik de website las had ik er al een goed gevoel bij, de liefde voor de dieren straalt er echt vanaf.
Gebruikersavatar
Odys
Puppy
Berichten: 42
Lid geworden op: 13 jan 2008 22:53
Locatie: Hollandscheveld

Bericht door Odys »

Hmm jammer, krijg net bericht dat ze pas volgend jaar zomer weer een nestje zullen fokken....dat duurt ons wat te lang hoor.
Gebruikersavatar
Boukje
Jonge hond
Jonge hond
Berichten: 264
Lid geworden op: 29 nov 2007 15:48
Contacteer:

Bericht door Boukje »

Hoi Odys,

mijn hondje komt ook bij deze fokker vandaan.

Mocht je geen andere fokker vinden die je aanspreekt of (om wat voor reden dan ook) langer wachten voor het aanschaffen van een pup, dan kan ik je deze fokster zeker aanraden.

Ze is echt geweldig!
Ik heb een airedale genaamd Jane, ze is nu ruim 1 jr.
Tineke

Bericht door Tineke »

Ik denk dat toch de meeste fokkers die op de lijst van ATCN staan in huiselijke omgeving de puppy's laten opgroeien in de eerste 8 weken.

Onze fokker Jan Staassen van Ravenstein's Castle in ieder geval. En onze ervaring is dat hij ook heel erg begaan is met de honden, ook na die 8 weken, wanneer jij ze heb.

Hij besteedt er ook veel tijd aan en de liefde voor de honden straalt ook bij hem af.
Jade

Bericht door Jade »

Onze fokker is ook TOP:

Of the Aire Victory

Volgens mij alleen ook voorlopig geen nestje...
S-worp is net weg (daarvan hebben wij er 1). Maar om te oriënteren natuurlijk altijd de moeite waard en wie weet hebben ze andere opties of ideeen voor je. Ze zitten in het wereldje dus informeren kan nooit kwaad!

Succes
Gally
Jonge hond
Jonge hond
Berichten: 307
Lid geworden op: 25 sep 2006 14:46
Locatie: Brabant

Bericht door Gally »

Tineke schreef:Ik denk dat toch de meeste fokkers die op de lijst van ATCN staan in huiselijke omgeving de puppy's laten opgroeien in de eerste 8 weken.

Onze fokker Jan Staassen van Ravenstein's Castle in ieder geval. En onze ervaring is dat hij ook heel erg begaan is met de honden, ook na die 8 weken, wanneer jij ze heb.

Hij besteedt er ook veel tijd aan en de liefde voor de honden straalt ook bij hem af.
Binnenkort heeft Jan weer een nestje weet ik.
Luna gaat weer moeder worden. De kennelnaam is ofRavensCastle.
Airedale4ever
Tineke

Bericht door Tineke »

O ja sorry, de kennelnaam had ik verkeerd. De plaats is Ravenstein. :oops:

Ik wist dat hij het van plan was, maar nog niet dat Luna inderdaad de gelukkig moeder wordt. :)
Plaats reactie