Trimmen bij de A.T.C.N.

Plaats reactie
Spronck
Puppy
Berichten: 46
Lid geworden op: 07 aug 2006 15:33
Locatie: Susteren
Contacteer:

Trimmen bij de A.T.C.N.

Bericht door Spronck »

Er zijn 2 trimdagen per jaar bij de Airedale Terrier Club Nederland de erkende rasvereniging door de Raad van Beheer. Hier wordt door ervaren trimmers weg wijs gemaakt op trim gebied van de Airedale Terrier. alle velen hebben deze dagen met succes gevolgd en trimmen nu hun eigen Airedale Terrier en hebben hier veel voldoening van.
Tineke

Bericht door Tineke »

Late reactie. Nee hoor maar ik zag dit item en wil advies.

Ik wil hier naar toe, maar het is pas in april. En Sheila en Kyra zijn nu trimrijp. Dus ik ben al voorzichtig bezig. In het verleden heb ik het e.e.a. van mijn schoonmoeder geleerd, die het zelf ook kon.
Maar dat is te lang geleden.

Maar als ik ze nu trim, heeft het dan wel zin om nog in April te gaan :?:
Corrie Lange

Bericht door Corrie Lange »

.....
Laatst gewijzigd door Corrie Lange op 22 jul 2008 17:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Maaike

Bericht door Maaike »

Ik heb laatst Hero helemaal getrimt met behulp van het trim schema (ergens hier op het forum). Ik heb van die vingercondooms en een trimmesje gekocht. Het resultaat was behoorlijk goed zei de fokker. Zij heeft bijgewerkt op plekken die ik of was vergeten of waarvan ik niet helemaal zeker was hoe ik daar moest trimmen. :?
Met het trimschema, de juiste gereedschappen, en een beetje durf kom je een heel eind hoor :wink:
Tineke

Bericht door Tineke »

Corrie schreef:
Zijn ze echt al helemaal plukrijp of kun je het nu een beetje bijwerken?

Ja vooral Sheila is al trimrijp. Ik kan het bij haar al heel makkelijk plukken. Kyra heeft een wat vaster vacht.
Plaats reactie