Laten jullie je Airedale plukken of pluk je zelf?

Yunyah
Junior
Junior
Berichten: 108
Lid geworden op: 02 jun 2007 21:14
Locatie: Bovensmilde

Bericht door Yunyah »

Ik laat mijn Westie trimmen, 3 of 4 keer per jaar. De Airedale gaat straks naar dezelfde trimmer. Die trimmer is echt een schat met dieren, de liefde straalt er gewoon vanaf. Ze neemt altijd de tijd voor ze en ze heeft bij onze beide Westies wonderen gedaan...die hadden beide vachtproblemen en zagen er na een paar bezoeken (in combi met de juiste voeding natuurlijk) weer tiptop uit. Zelfs Suus kon ze van verwaarloosd vodje omtoveren tot een waar topmodel.
Ik heb het volste vertrouwen in haar, dus breng onze 2e hond er straks ook heen. We gaan zelfs een keertje proefdraaien, dat heb ik al met haar afgesproken...even pup op de tafel en kammetjes eroverheen zodat 'ie kan wennen aan die omgeving.
Jade

Bericht door Jade »

Ja inderdaad... wat wil een mens nog meer... :wink:
Maaike

Bericht door Maaike »

Ik wil Hero zelf gaan trimmen. Nu houd ik het zelf al bij maar van de fokker wil ik het wel goed leren.
Maaike

Bericht door Maaike »

Jeanette schreef:
Maaike schreef:Ik wil Hero zelf gaan trimmen. Nu houd ik het zelf al bij maar van de fokker wil ik het wel goed leren.
Dat doet zij bij ons dus ook. Wel fijn, he? Dat ze ons dat wil leren ...
Dat is inderdaad fijn. Dan kun je de hond bijwerken wanneer je dat wilt en het spaart je toch weer een paar ker perjaar de trimsalon uit.
Plaats reactie