weer een lekker fris koppie

Plaats reactie
Maaike

weer een lekker fris koppie

Bericht door Maaike »

Na een Paar dagen ploeteren heb ik het weer gefikst en ziet Hero er weer toppie uit (al zeg ik het zelf) :wink:

Het was ook wel weer even nodig.

Afbeelding

Afbeelding
Marieta
Erelid
Erelid
Berichten: 2583
Lid geworden op: 29 jul 2006 22:17
Locatie: Hengelo

Bericht door Marieta »

Ja hoor die ziet er weer puik uit.
Kiz Marieta
[img]http://i120.photobucket.com/albums/o171/sallyairedale/forum%20psp/airedaleforum/banner.jpg[/img]
Gebruikersavatar
Esther
Beheerder
Berichten: 4383
Lid geworden op: 28 sep 2006 23:52
Mijn hond heet: Benthor*, Iarik*, Mukkie* en Nirko
Locatie: Deventer

Bericht door Esther »

Prachtig resultaat, Maaike!
Gebruikersavatar
Ineke
Puppy
Berichten: 37
Lid geworden op: 23 jun 2008 23:04
Locatie: Gelderland

Bericht door Ineke »

Hij ziet er weer keurig en lekker fris uit hoor.
Heeft Hero ook moeite met die kale staart?
Ben momenteel bezig met Risca haar bontjas. Heb vanmiddag haar staart gedaan maar ze staat nu steeds vol verbazing achterom naar haar staart te kijken. Ze vindt het kennelijk maar niks zo'n kaal ding.
Maaike

Bericht door Maaike »

Ineke schreef:Hij ziet er weer keurig en lekker fris uit hoor.
Heeft Hero ook moeite met die kale staart?
Ben momenteel bezig met Risca haar bontjas. Heb vanmiddag haar staart gedaan maar ze staat nu steeds vol verbazing achterom naar haar staart te kijken. Ze vindt het kennelijk maar niks zo'n kaal ding.

:lol: Ja hoor heel herkenbaar. Hero heeft een paar dagen achter zijn staart aan gezeten als of ie niet wist waar dat ding vandaan kwam :lol: . Nu hij klaar is schrikt ie van zijn oren als ie zijn kop schudt.
christel

Bericht door christel »

dat heb je knap gedaan,ik wou dat ik dat zelf kon.
Thirza gaat altijd naar de trimster, ze woont hier om de hoek. ze is zelf fokker van Welsh terriers. Heel grappig zo'n "mini-airedale"
Evelien
Junior
Junior
Berichten: 95
Lid geworden op: 06 mar 2008 10:16

Bericht door Evelien »

Knap hoor dat je je hond zelf trimt. Duncan gaat als hij getrimd moet worden terug naar de fokker. Ik ga er zelf maar niet aan beginnen.

Evelien
Maaike

Bericht door Maaike »

Evelien schreef:Knap hoor dat je je hond zelf trimt. Duncan gaat als hij getrimd moet worden terug naar de fokker. Ik ga er zelf maar niet aan beginnen.

Evelien
Terug naar de fokker is geen optie want die woont 215 km hier vandaan. Ze heeft het me wel geleerd en als de nood aan de man is dan kan ik altijd nog naar een trimster hier in de buurt maar ik vind het ook leuk om te doen.
Jade

Bericht door Jade »

En je bent er heel goed in Maaike, heb ik gehoord!
Maaike

Bericht door Maaike »

:oops: thanks :)
roos
Junior
Junior
Berichten: 149
Lid geworden op: 21 mei 2008 22:11
Locatie: coevorden

Bericht door roos »

Ziet er goed uit Maaike :D
Plaats reactie