Natte Bavvies !!!

Jade

Bericht door Jade »

Ik vind het ook mooi die sik! Rossi mag lekker slobberen hier. Je zou het eens moeten zien hier soms als ik met die drie thuis kom. :lol:
maria
Junior
Junior
Berichten: 166
Lid geworden op: 22 mei 2008 18:21

Bericht door maria »

Maaike schreef:
Spike schreef:
maria schreef: Ik heb wel zijn baard eraf gehaald ( wel in overleg met hem :lol:
aah dan is Spike gelukkig niet de enigste die soms zonder sik loopt :wink: :lol:
Och, wel jammer hoor. Ik vind nou juist die sik zou leuk. Een beetje druppen en een doekje erbij is toch niet zo'n ramp?
Nee beetje druppen is geen ramp,maar paardenmest en koeienmest in baard en dan in huis wel :lol:
Helene
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3330
Lid geworden op: 10 jul 2008 12:24

Bericht door Helene »

Ik moet wel lachen hoe iedereen zo omgaat met die natte sik na het drinken ,als ik Pijke hoor drinken pak ik ook gauw een handdoek ,als hij mij dan ziet staan schiet hij snel achter mij langs op weg naar de bank om daar zijn snoet af te vegen.Gelukkig is de bank van leer en ga ik daar maar de boel afdrogen.Ik heb een kennis die steeds tegen mij zegt dat ik zoveel werk heb met de hond ,behalve die natte sik hebben we ook nog zijn vuile zandpoten , hij springt in elke plas op straat vervolgens door het zwarte zand en zo weer naar binnen.Ik veeg dus ook diverse malen per dag de vloer , nou en! graag zelfs. Groeten Hélène
Gebruikersavatar
Spike
Junior
Junior
Berichten: 99
Lid geworden op: 15 mar 2007 12:10
Locatie: Margraten

Bericht door Spike »

Maaike schreef:
Spike schreef:
maria schreef: Ik heb wel zijn baard eraf gehaald ( wel in overleg met hem :lol:
aah dan is Spike gelukkig niet de enigste die soms zonder sik loopt :wink: :lol:
Och, wel jammer hoor. Ik vind nou juist die sik zou leuk. Een beetje druppen en een doekje erbij is toch niet zo'n ramp?
haha nee ik vind het inderdaad helemaal niet erg dat gedrup, en de sik: I LOVE IT! maar mn moeder is niet zo blij met de druppels op de houten vloer... het was dus óf steeds de deur voor zn neus dicht wanneer mn moeder spike hoorde drinken, met als gevolg gejammer omdat hij niet naar binnen mocht... óf de sik eraf... :?

ik zou het zelf niet eens overwegen om m eraf te knippen! van mij mag hij stiekem toch altijd naar binnen, of ik "vergeet het per ongeluk" om de deur achter me dicht te doen :lol: ! wat boeien mij die paar druppels? :lol:
Maria schreef:Nee beetje druppen is geen ramp,maar paardenmest en koeienmest in baard en dan in huis wel
en ja Maria, daar kan ik ook wel wat in zien! :lol:
Spike,door de ogen van zijn baasje Romy!=XxX=
Gebruikersavatar
Siem
Junior
Junior
Berichten: 106
Lid geworden op: 27 apr 2007 20:54
Locatie: Badhoevedorp

Bericht door Siem »

Bailey's sik heb ik toevallig gisteren afgeknipt. jammer maar...het went, echt en hij ziet er zo ook erg lief uit. Bailey kan namelijk niet drinken zonder er een enorme kliederboel van te maken. Alles drinkt mee. En als ik hier lees over een paar druppels, nee dat zou prima zijn, maar hij doet aan hele water verplaatsingen. Plassen vind ik terug In een straal van 3 meter om zijn bak. Ik ren dus wel met een doek achter hem aan, sterker nog hij komt na het drinken naar mij toe om zijn bek af te vegen, lief he! Maar toch, ff die sik eraf....
Plaats reactie