Forumplein

Plaats hier internetsites
Plaats reactie
Marieta
Erelid
Erelid
Berichten: 2583
Lid geworden op: 29 jul 2006 22:17
Locatie: Hengelo

Forumplein

Bericht door Marieta »

Forumplein Portal naar allerlei fora.
Kiz Marieta
[img]http://i120.photobucket.com/albums/o171/sallyairedale/forum%20psp/airedaleforum/banner.jpg[/img]
Jade

Bericht door Jade »

Aaaaaaaaaargh ik heb nu al geen tijd :D
Sandra

Bericht door Sandra »

:lol: :lol: :lol:

niet hier weg blijfen en op het andere forum hé :wink:

:lol: :lol: :lol:
Marieta
Erelid
Erelid
Berichten: 2583
Lid geworden op: 29 jul 2006 22:17
Locatie: Hengelo

Bericht door Marieta »

Het is niet de bedoeling dat jullie weggaan hoor! :lol:
Het forumplein had een link naar dit fantastische forum geplaatst en ik doe de dienst retour :D
Kiz Marieta
[img]http://i120.photobucket.com/albums/o171/sallyairedale/forum%20psp/airedaleforum/banner.jpg[/img]
Sandra

Bericht door Sandra »

precies :D je moet mij chirurgisch verwijderen met scalpel :lol:

dit zei de dierenarts altijd van mijn twee honden omdat ze altijd zo op mij gefocust waren :lol: :lol: :lol:
Jeannette
Junior
Junior
Berichten: 129
Lid geworden op: 07 dec 2006 12:00
Locatie: Heukelom
Contacteer:

Het gras is niet groener bij de buren...

Bericht door Jeannette »

Precies: vanwege de beperkte kostbare tijd om gezellig "onder ons" te babbelen op dit mooie forum, geef ik de voorkeur aan kwaliteit boven kwantiteit! Dus, Marieta en medeAiredaleforumverslaafden: ik blijf lekker zitten waar ik zit!!!!!! :lol: Maar het was wel een leuke tip.
Be the change you want to see in the world Mahatma Gandhi

bezoek ook eens mijn web-site!
www.jeannettedierenportret.bravehost.com
Jade

Bericht door Jade »

Nou.... ik heb even getwijfeld.... maar ik miste jullie toch te erg. :lol: Op die andere fora voel ik me niet zo goed begrepen. Als ik in de 'put' zit omdat Rossi weer eens eigenwijs is of weet ik het wat, is dit forum toch de beste remedie om uit die put te klimmen!

En tegen die andere fora zeg ik: Afbeelding

Nee hoor, er zijn veel andere leuke en leerzame fora, maar dit blijft toch de favoriet! :wink:
Maaike

Bericht door Maaike »

Jade schreef:Nou.... ik heb even getwijfeld.... maar ik miste jullie toch te erg. :lol: Op die andere fora voel ik me niet zo goed begrepen. Als ik in de 'put' zit omdat Rossi weer eens eigenwijs is of weet ik het wat, is dit forum toch de beste remedie om uit die put te klimmen!

En tegen die andere fora zeg ik: Afbeelding

Nee hoor, er zijn veel andere leuke en leerzame fora, maar dit blijft toch de favoriet! :wink:
He die ervaring heb ik nou ook met andere fora.
Marieta
Erelid
Erelid
Berichten: 2583
Lid geworden op: 29 jul 2006 22:17
Locatie: Hengelo

Bericht door Marieta »

Afbeelding :lol: :lol: :lol:
Kiz Marieta
[img]http://i120.photobucket.com/albums/o171/sallyairedale/forum%20psp/airedaleforum/banner.jpg[/img]
Tineke

Bericht door Tineke »

Nu ik vind het hier veels te gezellig en liever kletsen met Airedale kenners dan mensen die een Airedale totaal niet begrijpen. :)

En trouwens ik heb er ook geen tijd voor om bij al die andere forums te kijken, op uiteraard het psp forum, want dat gebruik ik voor dit forum en mijn foto's vsn de Airedale's. :lol:
Plaats reactie