Pikkedief

Leuke of gekke verhalen over je hond
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Donna
Volwassen hond
Volwassen hond
Berichten: 669
Lid geworden op: 09 dec 2009 18:59

Pikkedief

Bericht door Donna »

Vandaag een staaltje geslepenheid a la Airedale hier in huis. Donna heeft een beetje last van haar darmen, we zijn bij de DA geweest en het advies was kip met rijst en voor de rest even rustig aan. Ze heeft pilletjes mee gekregen en daarmee moet het probleem snel zijn opgelost. Tot daar alles prima, maar Juffie blijkt aan haar maaltje niet genoeg te hebben. Bij elke beweging die we maken, worden we nauwkeurig in de gaten gehouden, is er nog wat te scoren, valt er nog wat van de kar? Vanochtend was Jaap bezig in de keuken en liep even weg, terwijl de keukenkast, die we Donna’s winkel noemen, nog open stond. Die kast heet zo, omdat al het lekkers van Donna daarin ligt. In de anderhalve seconde dat Jaap er niet was, wist ze snel een snoepstaafje te pikken en mee naar de mand te nemen, waar ze het geval bijna geluidloos heeft opgepeuzeld. Het duurde even voordat Jaap doorhad wat er nu precies was gebeurd. Daarna moest hij er enorm om lachen. Toen ik even later van het verhaal hoorde, heb ik ook steeds moeten lachen om het idee van deze doortrapte dievegge :D

Groeten,

Jaap en Patrick
Afbeelding
Dit ben ik, Donna!
Bor
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3298
Lid geworden op: 16 jan 2009 14:04
Locatie: Warnsveld

Re: Pikkedief

Bericht door Bor »

Ja dûh… het is tenslotte haar winkel!
:lol:
groetjes Esther
Afbeelding
Helene
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3330
Lid geworden op: 10 jul 2008 12:24

Re: Pikkedief

Bericht door Helene »

ja lachen moesten wij ook , hoe ze op een stiekeme manier toch aan hun trekken komen hè , ik ken er hier ook zo eentje Groet Hélène
Gebruikersavatar
mleentje
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 2639
Lid geworden op: 03 mei 2009 21:27
Mijn hond heet: Guus, voorheen Wilma
Locatie: Brugge

Re: Pikkedief

Bericht door mleentje »

Ook hier een gehaaide pikkedief. Alles wat eetbaar is wordt geroofd. Even niet opletten en ‘prijs’. Met onze Wheaten hebben we jarenlang pizza-met-een-stuk-uit gegeten. Nooit lag de pizza ver genoeg. Pikkedief 1 was iets kleiner en niet zo handig in springen en meteen ook weggritsen. Met Guus zouden we helemaal geen pizza meer hebben gehad!
Hier ben ik dan. Lekker mezelf.
Afbeelding
Guus, april 2015
FENNA
Jonge hond
Jonge hond
Berichten: 452
Lid geworden op: 03 okt 2017 14:27
Mijn hond heet: FENNA
Locatie: Beerzel (Putte)

Re: Pikkedief

Bericht door FENNA »

Fenna heeft nog nooit de kans gehad om iets te kunnen pikken
Wel al dikwijls een poging gedaan maar wij zijn haar altijd voor
Dit is misschien de reden waarom zij op straat nog alles opeet omdat ze thuis niets kan pikken :gek:
Helene
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3330
Lid geworden op: 10 jul 2008 12:24

Re: Pikkedief

Bericht door Helene »

Fijn voor jullie , Escher is een enorme dief, hij gaat tegen het aanrecht aanstaan en haalt met zijn harige armen alles naar zich toe ,ik barricadeer tegenwoordig de spullen , als iets moet afkoelen dan zet ik er een pot metalen kookgerei voor als hij dat weghaalt ben ik er als de kippen bij groet Hélène
Gebruikersavatar
mleentje
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 2639
Lid geworden op: 03 mei 2009 21:27
Mijn hond heet: Guus, voorheen Wilma
Locatie: Brugge

Re: Pikkedief

Bericht door mleentje »

hij gaat tegen het aanrecht aanstaan en haalt met zijn harige armen alles naar zich toe
Net Guus. Guusje doet mij vaak aan Tommie uit Sesamstraat denken. Die haakte ook overal zijn poten achter.
Hier ben ik dan. Lekker mezelf.
Afbeelding
Guus, april 2015
Plaats reactie