Boven slapen

Leuke of gekke verhalen over je hond
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Esther
Beheerder
Berichten: 4383
Lid geworden op: 28 sep 2006 23:52
Mijn hond heet: Benthor*, Iarik*, Mukkie* en Nirko
Locatie: Deventer

Boven slapen

Bericht door Esther »

Benthor heeft me overtuigd dat ze echt iedere avond boven moeten slapen :mrgreen:

Na het laatste rondje staan ze klaar bij de deur naar de trap en rennen ze de trap op. Benthor slaapt in de logeerkamer of in de slaapkamer bij de kast. Iarik ligt naast mij op de grond. En Mukkie, die ligt als een kat in mijn knieholten. :mrgreen:

Ik moet zeggen, Benthor had gelijk. :I:
Afbeelding
Bor
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3298
Lid geworden op: 16 jan 2009 14:04
Locatie: Warnsveld

Re: Boven slapen

Bericht door Bor »

Wat een heerlijkheid moet dat zijn! Ik overweeg het niet, want Mika snurkt echt ENORM hard. Op zich zou het kunnen in ons nieuwe huis, qua trap... maar ze blijven beneden... lekker op de bank.
Geniet van je slaapmaatjes!
groetjes Esther
Afbeelding
Sjef
Jonge hond
Jonge hond
Berichten: 454
Lid geworden op: 19 apr 2015 18:22

Re: Boven slapen

Bericht door Sjef »

Wat is dat toch met onze airedales, ik zie alleen maar berichten langskomen dat ze weer iets afgestreept hebben op hun wensenlijstje...zouden ze soms stiekem meelezen op dit forum en vervolgens bedenken dat als de anderen het mogen dan willen zij het ook :D het is maar goed dat ze elkaar geen berichtjes kunnen sturen !
Hier ook nog een voorbeeld, sjef is net terug van de uitlaatbeurt, wij zitten buiten en hij ligt onder de tafel. Hij staat op, kijkt naar Ron en die zegt direct tegen sjef: "wat is er schat, wil je er een dekentje bij ?" En gaat het voor hem halen, legt het neer en ja hoor sjef vleit zich weer neer ......het moet niet gekker worden ! Maar..Het blijft wel genieten als onze schatten er tevreden bij liggen :verliefd:

Groet Jacqueline
Helene
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3330
Lid geworden op: 10 jul 2008 12:24

Re: Boven slapen

Bericht door Helene »

ach we hebben ze toch voor ons plezier??? We willen ze wel africhten tot ons genoegen ??? Maar wie richt wie af ????? Ik weet het wel !!!!Groet Hélène
Gebruikersavatar
Eldrid
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 2467
Lid geworden op: 08 dec 2010 15:13
Mijn hond heet: Teuntje (vooheen Diezel)
Locatie: Monnickendam

Re: Boven slapen

Bericht door Eldrid »

:lol: vorig jaar heb ik ook een vakantiefoto geplaatst waar Diezel op zijn eigen slaapzakje ligt omdat het best wel frisjes was :lol:
Helene
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3330
Lid geworden op: 10 jul 2008 12:24

Re: Boven slapen

Bericht door Helene »

Eldrid schreef::lol: vorig jaar heb ik ook een vakantiefoto geplaatst waar Diezel op zijn eigen slaapzakje ligt omdat het best wel frisjes was :lol:
ik heb de foto nog even opgezocht en ja , ik zag Diezel op zijn slaapzakje ,lief heel lief groet Hélène
Plaats reactie