panties

Leuke of gekke verhalen over je hond
Plaats reactie
Helene
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3330
Lid geworden op: 10 jul 2008 12:24

panties

Bericht door Helene »

wij hebben een inpandige plantenkas , veel planten bind ik met panties samen zodat ze minder plaats innemen in de winter , Escher is altijd dol op panties geweest , hij haalt ze zelfs uit de lade in de slaapkamer. Na het opruimen verstopte ik de panties achter de maaimachine in de garage. Opeens zag ik Escher op het gras liggen en ik vond dat hij zich raar gedroeg , ik keek eens extra naar hem en ja hoor hij lag op een aantal panties , gestreepte en gekleurde , olijke oogjes en dan wacht hij tot ik het spel begin :wat heb jij daar Escher ??? Escher duikt boven op de panties , Escher , laat het vrouwtje eens kijken , wat heb jij daar ??? Escher gooit de panties in de lucht , ooooo, Escher , dat mag niet , geef eens terug , Escher doet dat echt niet , Ik haal binnen een botje , en dan ruilen wij met dikke kussen , en hij is bijna 9 jaar oud leuk hè groet Hélène p.s voor Jacqueline het blijft doorgaan hè
Gebruikersavatar
Esther
Beheerder
Berichten: 4383
Lid geworden op: 28 sep 2006 23:52
Mijn hond heet: Benthor*, Iarik*, Mukkie* en Nirko
Locatie: Deventer

Re: panties

Bericht door Esther »

:lol: :verliefd:

Herkenbaar :mrgreen:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Eldrid
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 2467
Lid geworden op: 08 dec 2010 15:13
Mijn hond heet: Teuntje (vooheen Diezel)
Locatie: Monnickendam

Re: panties

Bericht door Eldrid »

:lol: Heerlijk verhaal ! Gewoon van blijven genieten, elke dag weer! :lol:
Sjef
Jonge hond
Jonge hond
Berichten: 454
Lid geworden op: 19 apr 2015 18:22

Re: panties

Bericht door Sjef »

Heerlijk,ik zie zo dat hoofd erbij.....blij om te lezen dat het voorlopig nog wel even door gaat dan blijven wij tenminste de komende jaren nog veel lachen :D

Groet Jacqueline
Plaats reactie