Koe en Kalf

Leuke of gekke verhalen over je hond
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Donna
Volwassen hond
Volwassen hond
Berichten: 669
Lid geworden op: 09 dec 2009 18:59

Koe en Kalf

Bericht door Donna »

Afbeelding

Nog even een foto van onze vakantie. Escher als je denkt dat je weet wat het is dan heb je het toch mis. Het is niet op "De Eese" maar op het Iberisch Schiereiland. Ik ben in Steenwijk ook meegesleept naar "koe en kalf" maar hier waren er heel veel. Patrick en Jaap maar vertellen hoe bijzonder het was. Nou ik kan je vertellen hier struikelde ik bijna over grote en kleine stenen. Nu even voor degene die denken waar gaat het over een kleine geschienisles. Op "De Eese" bij Steenwijk is er en plek uit de ijstijd waar zich een grote en een kleine steen bevinden. In de volksmond wordt dit "koe en kalf" genoemd. Er staan bomen omheen en het wordt als een Germaanse heilige plaats gezien. Ik vond het grappig dat ik iedere keer bij die stenen als een fotomodel moest gaan zitten. Escher ik hoop dat ik je snel weer zie. Dan kunnen we het over onze vakanties hebben.
Groet,
Donna
Afbeelding
Dit ben ik, Donna!
Gebruikersavatar
Eldrid
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 2467
Lid geworden op: 08 dec 2010 15:13
Mijn hond heet: Teuntje (vooheen Diezel)
Locatie: Monnickendam

Re: Koe en Kalf

Bericht door Eldrid »

Prachtig pose hoor Donna!
Bor
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3298
Lid geworden op: 16 jan 2009 14:04
Locatie: Warnsveld

Re: Koe en Kalf

Bericht door Bor »

Tja, verschil moet er wezen. Steenwijk of een Iberisch schiereiland... Donna weet haar plaats :wink: Al is ze natuurlijk ook niets te goed voor een uitje in eigen land. Ze is mooi!
groetjes Esther
Afbeelding
Gebruikersavatar
Esther
Beheerder
Berichten: 4383
Lid geworden op: 28 sep 2006 23:52
Mijn hond heet: Benthor*, Iarik*, Mukkie* en Nirko
Locatie: Deventer

Re: Koe en Kalf

Bericht door Esther »

Donna staat er prachtig op!
Afbeelding
Helene
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3330
Lid geworden op: 10 jul 2008 12:24

Re: Koe en Kalf

Bericht door Helene »

heel herkenbaar maar dan in Steenwijk , inmiddels ben ik weer uitgerust , een afspraak maken Donna? Liefs Escher
Plaats reactie