sprookje

Leuke of gekke verhalen over je hond
Plaats reactie
Helene
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3330
Lid geworden op: 10 jul 2008 12:24

sprookje

Bericht door Helene »

gisteravond begon het in het noorden te sneeuwen en vroeg in de ochtend ging het ook nog een beetje vriezen, dus lekker fris. Wij wandelden in het bos op het pad tussen de bomen ,een flink laagje sneeuw ,met hier en daar sporen van dieren.Rechts en links de bomen met donkere stammen die door de sneeuw mooi werden uitgelicht.Het was prachtig om te zien en het was doodstil, alleen het kenmerkende geluid van onze laarzen in de sneeuw.Opeens zag ik op zo'n 40 meter afstand tusen de bomen een mooie jonge dame met blond haar, helemaal in het wit gekleed ,haar armen bloot en zij droeg een witte paraplu / parasol boven haar hoofd helemaal alleen.
Doodstil stond zij daar , een fractie van een seconde dacht ik dat ik een visioen kreeg van de H. Maagd ( ik heb katholieke roots)Roel zag het ook en dook op Escher die hij net van de riem had losgekoppeld en die stond te kijken waar hij zou gaan rondstruinen. Een ogenblik later kwam er een fotograaf te voorschijn met een bruidegom. Escher zag ze als laatste , ik moet er niet aan denken als het anders was geweest Fijne dag groet Helene
Plaats reactie