pesterij?

Leuke of gekke verhalen over je hond
Helene
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3330
Lid geworden op: 10 jul 2008 12:24

pesterij?

Bericht door Helene »

Escher houdt niet van de stofzuiger en de dweilmop, zodra ik die te voorschijn haal ,gaat hij blaffen en springen , hapt naar de stofzuiger en ............... blaft ook naar mij. Ik raak er niet van onder de indruk er moet zo af en toe gepoetst worden nietwaar? Als niets helpt wil Escher naar buiten .Hij gaat op het terras zitten ,dat is bij ons overdekt dus hij is helemaal niet zielig, maar als je hem ziet zitten dan denk je :daar zit een geslagen hond! Vanmorgen was het weer zo ver ,poetstijd!
Escher ging weer naar buiten , zijn geblaf hielp niet .Hij ging naar buiten en tot mijn grote verbazing ging hij niet voor het raam zitten kijken hoe lang de ellende nog zou duren , nee hij ging boven op de havermout liggen die ik altijd strooi voor de vogels ,voor dat hij ging liggen keek hij naar binnen , het leek wel een triomfantelijke blik .Maar dat kan ook aan mij liggen.Volgens mij was het : even vrouwtje pesten .Escher is niet lang boos , als ik klaar ben met het poetsen schud ik zijn bed op en roep hem weer binnen, blij kwispelend , ik krijg een likje gaat hij naar zijn plekje en zucht diep .groet Helene
Bor
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3298
Lid geworden op: 16 jan 2009 14:04
Locatie: Warnsveld

Re: pesterij?

Bericht door Bor »

Ja, je kan toch ook niet zomaar in zijn tijd gaan lopen poetsen?! Escher heeft groot gelijk!! Gelukkig was alle "leed" snel weer voorbij en was alle aandacht weer waar hij zijn moet... voor Escher!
groetjes Esther
Afbeelding
Gebruikersavatar
Eldrid
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 2467
Lid geworden op: 08 dec 2010 15:13
Mijn hond heet: Teuntje (vooheen Diezel)
Locatie: Monnickendam

Re: pesterij?

Bericht door Eldrid »

Ja zeg een beetje lopen schoonmaken... wat denk je wel?
Dan ga ik toch lekker met mijn derriére op de havermout zitten :gek:
Pesten? Hoe kom je erbij???? :lol:

groetjes,
Diezel & Eldrid
Helene
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3330
Lid geworden op: 10 jul 2008 12:24

Re: pesterij?

Bericht door Helene »

jullie moeten weten dat ik de schoonmaakmiddelen heb aangepast aan Escher , neutrale middelen zonder geur ,terwijl ik zelf een schoonmaakgeur wel lekker vind , ruik je tenminste dat er wat gedaan is.Vandaag is het weer een gewone dag , Escher gaat naar buiten en ligt tegen de ruit ver van de havermout ,de vogels pikken gezellig de vlokjes en Escher kijkt ernaar. ik heb toch gelijk , het was gewoon pesten.Groet Helene
Gebruikersavatar
Eldrid
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 2467
Lid geworden op: 08 dec 2010 15:13
Mijn hond heet: Teuntje (vooheen Diezel)
Locatie: Monnickendam

Re: pesterij?

Bericht door Eldrid »

Tja er zit gewoon een 'kop' op zoals wij hier tegen elkaar zeggen.
Wij doen hier tig keer per dag de deuren open voor onze dieren.
Gaan nog een keer extra naar buiten omdat Diezel loopt te drammen.
Als we weg gaan is het nooit langer dan drie uur. Niet omdat ze niet alleen kunnen zijn maar omdat wij het anders zielig voor ze vinden. Verwend? Jazeker! Maar ze luisteren wel als er geluisterd moet worden en dat vind ik goed genoeg.


groetjes,
Diezel & Eldrid
Sjef
Jonge hond
Jonge hond
Berichten: 454
Lid geworden op: 19 apr 2015 18:22

Re: pesterij?

Bericht door Sjef »

Haha eldrid, hier precies hetzelfde, bijna alles staat in het teken van meneer sjef.... :P

Groet Jacqueline
Bor
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3298
Lid geworden op: 16 jan 2009 14:04
Locatie: Warnsveld

Re: pesterij?

Bericht door Bor »

Tja, erg bekend, dat aangepaste leven aan onze vriend! Beneden slapen bij vuurwerk. Naar de dijk om vuurwerkloos te kunnen wandelen. Oppas voor Bor als we weg gaan. Henk die een week vrij neemt voor meneer als ik naar mijn broer op Curaçao ga. De dagindeling staat in het teken van de 3 wandelingen die gedaan worden met meneer. Ik ben in staat het beloofde eten mee te nemen bij familiebezoek, maar heb dan wel Bor z'n brokken bij me... vanzelfsprekend!
Het is het allemaal waard!
groetjes Esther
Afbeelding
Gebruikersavatar
Donna
Volwassen hond
Volwassen hond
Berichten: 669
Lid geworden op: 09 dec 2009 18:59

Re: pesterij?

Bericht door Donna »

Tsja, ik snap het! Gewoon even laten zien dat je het echt niet eens bent met al die rare activiteiten. Hoezo, schoonmaken, nergens voor nodig! Spelen, rommelen, of dan toch op z'n minst gewoon lekker in je mandje, ongestoord kunnen loungen.
Donna is ook geen vrienden met de stofzuiger. Ze bekijkt het allemaal en denkt er het hare van. Als ze in de mand ligt en we zijn bezig zijn er twee opties: vragen of ze even op de bank wil (doet ze altijd) of, de mand met Donna en al verplaatsen. Ze ligt dan als een fakir op een soort van zwevend tapijt en laat zich triomfantelijk verplaatsen :D
En hoezeer Donna de schoonmaak echt een achterlijke bezigheid vindt, ze is wel blij met het feit dat haar mandje dan ook even lekker opgefluft wordt :D

Groeten,

Jaap en Patrick
Afbeelding
Dit ben ik, Donna!
Gebruikersavatar
Eldrid
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 2467
Lid geworden op: 08 dec 2010 15:13
Mijn hond heet: Teuntje (vooheen Diezel)
Locatie: Monnickendam

Re: pesterij?

Bericht door Eldrid »

Donna schreef:Ze ligt dan als een fakir op een soort van zwevend tapijt en laat zich triomfantelijk verplaatsen
:lol: :lol: :lol:
Diezel kan heel beteuterd naast zijn mand staan pruilen wanneer hij vindt dat er gefluft moet worden. Is de mand eenmaal opgeschud gaat meneer met een diepe zucht te bed alsof ie zeggen wil: was dat nou zo moeilijk? Pffff
Hoezo: AIRE
Gebruikersavatar
Donna
Volwassen hond
Volwassen hond
Berichten: 669
Lid geworden op: 09 dec 2009 18:59

Re: pesterij?

Bericht door Donna »

Die zucht!!!
Even vergeten te vermelden :lol: :lol: :lol:

Same here!!!!!

Groeten,

Jaap en Patrick
Afbeelding
Dit ben ik, Donna!
Gebruikersavatar
Eldrid
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 2467
Lid geworden op: 08 dec 2010 15:13
Mijn hond heet: Teuntje (vooheen Diezel)
Locatie: Monnickendam

Re: pesterij?

Bericht door Eldrid »

Nog maar even ter onderstreping :lol:

Afbeelding
Helene
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3330
Lid geworden op: 10 jul 2008 12:24

Re: pesterij?

Bericht door Helene »

die is leuk
Gebruikersavatar
Donna
Volwassen hond
Volwassen hond
Berichten: 669
Lid geworden op: 09 dec 2009 18:59

Re: pesterij?

Bericht door Donna »

:lol:
Afbeelding
Dit ben ik, Donna!
Bor
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3298
Lid geworden op: 16 jan 2009 14:04
Locatie: Warnsveld

Re: pesterij?

Bericht door Bor »

Dat zo'n tekening bestaat, zegt toch echt genoeg... :wink:
groetjes Esther
Afbeelding
Gebruikersavatar
Esther
Beheerder
Berichten: 4383
Lid geworden op: 28 sep 2006 23:52
Mijn hond heet: Benthor*, Iarik*, Mukkie* en Nirko
Locatie: Deventer

Re: pesterij?

Bericht door Esther »

Hier gaan ze alle drie op de bank zitten zodat ik overal bij kan met de stofzuiger. Eigenlijk doen ze gewoon de beentjes omhoog. :mrgreen:
Afbeelding
Plaats reactie