held

Leuke of gekke verhalen over je hond
Plaats reactie
Bor
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3298
Lid geworden op: 16 jan 2009 14:04
Locatie: Warnsveld

held

Bericht door Bor »

Eergisteren had Fred (de poes) het voor elkaar gekregen op het balkon een musje te scoren :huil: Grommend en akelig wild zat ze in de keuken, onder de tafel, met haar buit (nog levend) in de bek. Zielig!! Bor ging natuurlijk even een kijkje nemen bij al deze consternatie. Ik hield rekening met een gevecht van Fred naar Bor, als hij zich met zaken ging bemoeien die hem niet aangaan, volgens haar.
Maar dat was allemaal helemaal niet nodig. Bor ging op een afstandje naar Fred zitten kijken en ging er zelfs bij zitten!! Mij aankijkend met van die ogen die vroegen: wat ga JIJ hieraan doen???
We hebben Fred uiteindelijk het balkon weer op gejaagd en daar heb ik met erg veel moeite de mus van Fred weten los te wrikken (dood, dat dan weer wel) Ook hier niks geen last van Bor, die stond binnen te kijken wat er allemaal gebeurde. Pas na alle gedoe was hij heldhaftig genoeg om even aan Fred te snuffelen (rook toch wel lekker!!) en alsnog z'n zusje op te gaan jagen, met terugwerkende kracht.
Te lief? Te dom? Te bang? Wel handig in ieder geval.
groetjes Esther
Afbeelding
Gebruikersavatar
Eldrid
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 2467
Lid geworden op: 08 dec 2010 15:13
Mijn hond heet: Teuntje (vooheen Diezel)
Locatie: Monnickendam

Re: held

Bericht door Eldrid »

Hahaha die Bor! Hij stuurt zijn personeel er gewoon op af...

Hoe lief een kat ook is, het zijn gewoon roofzuchtige monsters. Onze oude Doos kwam vorige week ook al miauwend met een dooie muis aanzetten :shock: (ik schrik daar altijd zo ontzettend van). Brrr.

groetjes,
Diezel & Eldrid
Gebruikersavatar
Esther
Beheerder
Berichten: 4383
Lid geworden op: 28 sep 2006 23:52
Mijn hond heet: Benthor*, Iarik*, Mukkie* en Nirko
Locatie: Deventer

Re: held

Bericht door Esther »

Wij hadden deze week een dode vogel in de slaapkamer liggen. Onze katten zijn 15 jaar maar jagen doen ze nog steeds.
Afbeelding
Plaats reactie