Dex de dramakoning

Leuke of gekke verhalen over je hond
Plaats reactie
Gebruikersavatar
clientje
Puppy
Berichten: 30
Lid geworden op: 16 aug 2013 16:15
Mijn hond heet: Dexter

Dex de dramakoning

Bericht door clientje »

Elke ochtend hebben we hetzelfde ritueel. De wekker van mijn man gaat vroeg en Dexter geeft geen kik. Doet amper een oog open als hij naar beneden komt en kijkt alleen even op als hij de deur uitgaat.
Later gaat mijn wekker, maar ik ben een grote snoozer dus Dex houdt zich nog rustig. Maar elke dag weer verbaasd het me dat hij met die geweldige oostindisch dove oren kan horen dat ik boven super zachtjes het lichtknopje indruk en dan begint het gepiep. Dan gaan we langzaam over in zacht gejank, gecombineerd met steeds harder piepen. Dit blijft hij volhouden tot ik naar beneden kom en hij compleet uit zijn dak kan gaan ondanks dat ik elke ochtend met mijn rug naar hem toe gaan staan om dat gedrag te negeren.

Hij kan zich ook met zo lekker veel drama op de grond laten ploffen. Lig helemaal in een deuk als ik m dat hoor doen.
En ben heel blij dat de buren niet klagen over zijn 'optreden' elke ochtend :wink:
Bor
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3298
Lid geworden op: 16 jan 2009 14:04
Locatie: Warnsveld

Re: Dex de dramakoning

Bericht door Bor »

Ja zeg, je kan natuurlijk niet zomaar ongestraft nog van alles voor jezelf gaan doen, als de lamp eenmaal aan is... dan is het Dex-tijd!! :blob: Leuk toch, hoe onze schatten zorgen dat ze op plaats één (blijven) staan.
groetjes Esther
Afbeelding
Gebruikersavatar
Eldrid
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 2467
Lid geworden op: 08 dec 2010 15:13
Mijn hond heet: Teuntje (vooheen Diezel)
Locatie: Monnickendam

Re: Dex de dramakoning

Bericht door Eldrid »

Geweldig he die vaste rituelen. Dexter weet al precies hoe hij jou moet bespelen :lol:

Diezel heeft dat ook, maar dan 's avonds. Op dinsdagavond werk ik altijd zo'n uurtje of 14. Steevast als ik thuiskom begint hij met jammeren... en ook al heeft mijn man hem zojuist uitgelaten: hij MOET en ZAL met mij een rondje naar buiten. Dan blijft ie dus rustig een uur of twee jammeren totdat ik hem zijn zin geef. :? :lol:

groetjes,
Diezel & Eldrid
Gebruikersavatar
Esther
Beheerder
Berichten: 4383
Lid geworden op: 28 sep 2006 23:52
Mijn hond heet: Benthor*, Iarik*, Mukkie* en Nirko
Locatie: Deventer

Re: Dex de dramakoning

Bericht door Esther »

Herkenbaar. :mrgreen: Ze weten precies bij welk baasje ze moeten zijn voor welke taak. Ze krijgen vanzelf hun zin. :mrgreen:
Afbeelding
Plaats reactie