herfstkleuren

Leuke of gekke verhalen over je hond
Plaats reactie
Bor
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3298
Lid geworden op: 16 jan 2009 14:04
Locatie: Warnsveld

herfstkleuren

Bericht door Bor »

Ik liep net met gebogen hoofd en bedruppelde bril door het park. Slecht weer; ik geniet ervan! Bor ook en die schuimde lekker het park af. ZIJN park, welteverstaan :engel: . Toen ik opkeek, in de veronderstelling dat Bor binnen een kleine straal van mij ergens zou lopen, zag ik hem niet. Nu loopt Bor in zijn eigen park nooit weg, dus ik bleef rustig staan en riep hem. Geen Bor. Nog maar eens roepen en goed kijken door de druppels heen. Geen Bor. Getsie; ik had ook niet zo gebogen moeten lopen, dan had ik 'm beter in de smiezen gehad. Geen Bor nog. Nogmaals roepen, stukje lopen, roepen, stukje terug.... geen Bor. Getverdemme!! Ik begon me even wat ongemakkelijk te voelen. In gedachten zag ik Bor al zelfstandig naar huis lopen, de straat over, nog een straat, auto's... BAM!! Nog één keer riep ik en draaide mijn hoofd de kant op waar ik al 6 keer had gekeken.
Daar stond Bor, verscholen naast/half achter de struik in dezelfde herfstkleuren als hij, mij aan te kijken: mens, loop es niet zo te bléren, ik sta hier toch??! Gaan we nog verder of hoe zit het eigenlijk?
Tja :weetnie:
groetjes Esther
Afbeelding
inky86
Volwassen hond
Volwassen hond
Berichten: 523
Lid geworden op: 29 apr 2011 13:18
Mijn hond heet: Nika

Re: herfstkleuren

Bericht door inky86 »

Geweldig, ik zie het zo voor me haha, vooral omdat het zo herkenbaar is :stuiter:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Eldrid
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 2467
Lid geworden op: 08 dec 2010 15:13
Mijn hond heet: Teuntje (vooheen Diezel)
Locatie: Monnickendam

Re: herfstkleuren

Bericht door Eldrid »

:lol:

Heerlijk he? Doodstil op straat omdat iedereen liever binnen zit met dit rotweer. Alleen de echte hondenvrienden lopen door weer en wind. Wij hebben net ook een uur gewandeld in de stromende regen. Diezel ligt weer helemaal rondom gelukkig in z'n mandje. En ach zo'n regenpak doet z'n werk prima!

groetjes,
Diezel & Eldrid
Gebruikersavatar
Esther
Beheerder
Berichten: 4383
Lid geworden op: 28 sep 2006 23:52
Mijn hond heet: Benthor*, Iarik*, Mukkie* en Nirko
Locatie: Deventer

Re: herfstkleuren

Bericht door Esther »

Hahaha! :lol:
Ik heb dat vaak met onze katten. Dan loop ik ze te zoeken en te roepen en dan zie ik ze opeens zitten. De hele zoektocht hebben ze mij zwijgend gadegeslagen. :mrgreen:

Benthor vindt mij trouwens geen hondenvriend als ik het laatste rondje van de avond in de stromende regen wil gaan lopen. Hij wil dan iedere kans aangrijpen om de kortste weg naar huis te nemen. :mrgreen: Op andere tijden maakt regen hem niets uit. Dan doen we gewoon de ronde die we ook bij droog weer zouden doen.
Afbeelding
Plaats reactie