Waar blijft de tijd

Leuke of gekke verhalen over je hond
Plaats reactie
amar
Nieuwe gebruiker
Berichten: 5
Lid geworden op: 28 mei 2012 08:25
Mijn hond heet: amar

Waar blijft de tijd

Bericht door amar »

Zat net te googelen op alles wat met airedale te maken heeft. Leuk om naar te kijken.
Deze maand is bijzonder voor ons, want onze Amar heeft op 5 september 2011 haar intrede gedaan in ons gezin. Wat kan zo'n kleine pup toch uitgroeien tot een mooie dame met een lief karakter!! Ons gezin is dol op de tweekleurige beauty.
Heel apart is het te weten dat haar opa, Viktor, dicht bij ons woont. Toen zijn baas wist van onze Amar heeft dat al een paar keer tot leuke reacties geleid. Loop je met Amar te wandelen, zie je plots een man en vrouw heftig zwaaien in een langskomende auto. Blijkt baasViktor te zijn. ( ik kende hun auto niet)
Op een steenworp afstand van ons huis woont een bejaard echtpaar. Ze hebben Amar al gezien en bewonderd en vol enthousiasme verteld, dat zij eerder ook een airedale hebben gehad. Kortgeleden liep ik dicht bij hun huis op het grasveld. Plots komt een oude dame, op de fiets de hoek omzetten. "Oh, daar hebben we onze airedale" hoorde ik haar roepen. "Ach, ja ik zeg onze airedale, maar dat is natuurlijk niet zo. Maar het voelt wel zo aan" Dat heb ik natuurlijk gelijk beaamt! Zulke reacties, daar kun je alleen toch maar van genieten!
hartelijke groet van mij en een liefdevollepoot van Amar. Bé
Gebruikersavatar
Eldrid
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 2467
Lid geworden op: 08 dec 2010 15:13
Mijn hond heet: Teuntje (vooheen Diezel)
Locatie: Monnickendam

Re: Waar blijft de tijd

Bericht door Eldrid »

Mensen die eenmaal een airedale hebben gehad zijn hun leven lang verknocht!
Gezellig verhaaltje!

groetjes,
Diezel & Eldrid
Bor
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3298
Lid geworden op: 16 jan 2009 14:04
Locatie: Warnsveld

Re: Waar blijft de tijd

Bericht door Bor »

Ja, leuk is dat altijd om zo "herkend" te worden. Ik geniet altijd van de verhalen van andere (ex) airedale-bezitters.
groetjes Esther
Afbeelding
Gebruikersavatar
Esther
Beheerder
Berichten: 4383
Lid geworden op: 28 sep 2006 23:52
Mijn hond heet: Benthor*, Iarik*, Mukkie* en Nirko
Locatie: Deventer

Re: Waar blijft de tijd

Bericht door Esther »

Ik heb wel eens gehad dat een vrouw zich bijna letterlijk van haar fiets worp toen ze Benthor zag. Ze vroeg of ze hem mocht aaien want ze was gek op airedales. Dat vond ik prima. Alleen Benthor niet. Hij gebruikte de lengte van de flex helemaal en ging 5 meter verderop staan :lol:

Toen heb ik haar maar gezegd dat ze Iarik dan wel mocht aaien. Daar zit immers van oorsprong ook airedale in. :mrgreen:
Afbeelding
ria
Jonge hond
Jonge hond
Berichten: 415
Lid geworden op: 28 mei 2012 08:22
Mijn hond heet: amar
Locatie: ommen
Contacteer:

Re: Waar blijft de tijd

Bericht door ria »

Hahaha, die Benthor! Houdt niet zo van gekke dames.....!!! :lol: :lol:

Dat snap je dan ook wel weer....... :wink:

(alhoewel ik ook ze gek kan doen als die dame, hoor...... )

Groetjes, Ria en Amar.
Afbeelding
Niets trouwer (en ondeugender...) dan een.......... :D
Plaats reactie